Zdrowa, pełnowartościowa dieta to jedna z podstaw profilaktyki w okresie zwiększonej zachorowalności na grypę. Pozostałe to dbałość o higienę, ruch i wystarczająca ilość snu. O ile na trzy ostatnie Blue City nie ma bezpośredniego wpływu, to o dietę swoich klientów dba co miesiąc, organizując Międzynarodowy Jarmark Produktów Regionalnych. Najbliższy, jubileuszowy odbędzie się w ostatni weekend lutego.
Wielu dietetyków i doradców żywieniowych zgadza się co do jednego – najwłaściwszy dla naszego zdrowia jest sposób odżywiania zgodny z naszą strefa klimatyczną. W skrócie – należy jeść to, co akurat o danej porze roku jest dostępne w regionie, z którego pochodzimy. W przypadku zimy będą to przetwory, kasze, kiszonki oraz mięsa. Odradza się natomiast spożywanie bardziej egzotycznych produktów, sprowadzanych z innych kontynentów. Polskie typowo zimowe dania niektórzy uważają za zbyt tuczące, ale z drugiej strony dostarczają nam one energii potrzebnej do tego, by przetrwać zimę. Stąd nie miejmy wyrzutów sumienia, racząc się pysznymi pajdami wiejskiego chleba ze smalcem i ogórkiem kiszonym, przepysznymi kulebiakami z grzybami i kiszoną kapustą czy wędzonym szynkom z białą słoninką. Jeśli pochodzą z gospodarstw z certyfikatami jakości, ekologiczności i wierności tradycyjnym recepturom – mogą nam tylko dopomóc. A do tego jak smakują! Kto chciałby skosztować także przysmaków z regionów o klimacie podobnym do Polski, jak Austria, Ukraina, Litwa, Węgry czy Słowacja – także powinien pojawić się na 100-nej odsłonie Jarmarku. Wszakże jest tu wszystko, co najlepsze z całej Europy.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Więcej informacji:
Małgorzata Maier
Specjalista ds. Public Relations
Tel. (22) 311 70 13
Kom. 691 470 645
[email protected]
Słowa kluczowe: jarmark, produkt, region, zdrowa