Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny dla światowej branży turystycznej, poinformowała o podpisaniu globalnej umowy na dostawę rozwiązań technologicznych dla eSKY.pl, jednego z największychpolskich biur podróży online. Porozumienie obowiązywać będzie przez okres 5 lat i obejmie swoim zakresem dostarczenie
w pełni zautomatyzowanego systemu rezerwacji i dystrybucji oferty lotniczej, hotelowej
i samochodowej. Rozwiązanie umożliwi realizację kompleksowych procesów w zakresie informacji, komunikacji, rezerwacji, wystawienia biletów oraz funkcji towarzyszących nie tylko na rynku polskim, lecz równieżw krajach Europy Środkowo-Wschodniej (w Rumunii i Bułgarii) i Ameryki Łacińskiej (Brazylii).
Firma zdecydowała się na wdrożenie nowejtechnologii ze względu na chęć rozszerzenia dotychczasowej oferty produktów i usług oraz dalszą ekspansję na globalne rynki. Co więcej, do decyzji o wdrożeniu aplikacji przyczynił się również fakt, że rozwiązania technologiczne firmy Amadeus bezproblemowo integrują się z innymi, używanymi już przez firmę systemami, co nie wpłynie na zakłócenie codziennej pracy biura podróży.
– Nasza firma podlega dynamicznemu rozwojowi, któremu towarzyszy ekspansja na rynki międzynarodowe, stąd wprowadzenieinnowacji technologicznych było tutaj sprawą oczywistą – mówi Piotr Stępniewski, Prezes eSKY.pl. – Na partnera biznesowego wybraliśmy firmę Amadeus, która jest doświadczonym graczem na światowym rynku turystycznym i posiada odpowiednie zaplecze technologiczne oraz wykwalifikowanych ekspertów do wsparcia naszych globalnych działań – dodaje.
– Cieszymy się z rozpoczęciawspółpracy z jedną z największych firm turystycznych w Polsce, jaką jest eSKY.pl– komentujePaweł Rek, Dyrektor Generalny Amadeus Polska i Dyrektor Regionalny Amadeus na Europę Środkową.– Firma posiadaokoło 50 proc. udziałów w sprzedaży biletów lotniczych online w Polsce, stąd nawiązanie partnerstwa jest dla nas nie tylko bardzo ważnym posunięciem strategicznym, ale również ogromnym wyróżnieniem. Jesteśmy dumni, że eSKY.pl postanowił zaufać właśnie nam– dodaje.
Dzięki zawartej umowie eSKY.pl zyska m.in. dostęp do szerszej oferty lotniczej w czasie rzeczywistym, w tym do wszystkich taryf, łącznie ztymi oferowanymi przez linie lotnicze na ich stronach internetowych. Co więcej, eSKY.pl będzie mógł korzystać z narzędzi do szybkiej, automatycznej wymiany biletów oraz rozwiązań pozwalających na automatyczną weryfikację pasażerów o statusie FrequentFlyer, co pozwoli firmie na podniesienie jakości obsługi. Zaawansowane funkcjonalności systemu AmadeusumożliwąeSKY.pl dalsze usprawnienie dotychczasowej obsługi klienta, zapewniając najwyższą rzetelność dokonywanych rezerwacji
i pełen wgląd w kompleksową ofertę podróży.
Słowa kluczowe: amadeus, dystrybucja, eSky, oferta świąteczna, umowa