Zerowa prowizja, brak opłat za wycenę wartości nieruchomości oraz możliwość wcześniejszej spłaty zobowiązania bez dodatkowych kosztów to najnowsza propozycja banku Credit Agricole dla osób poszukujących finansowania na cele mieszkaniowe. Promocja kredytu hipotecznego 3×0 potrwa do 30 czerwca 2013 r.
Credit Agricole stawia kolejny ważny krok na drodze do rozwoju bankowości uniwersalnej. Pod koniec ubiegłego roku wprowadził do swojej oferty pakiety kont PROSTOoszczędzających, natomiast w tym roku chce pozyskać klientów zainteresowanych kredytami hipotecznymi. Od dłuższego czasu ceny nieruchomości spadają, co powoduje, że zwiększa się gotowość klientów do zakupów tak na rynku pierwotnym, jak i wtórnym. Jest to zatem sprzyjający moment na zaciągnięcie kredytu mieszkaniowego, zwłaszcza że na korzyść kupujących przemawiają również niskie stopy procentowe. Dlatego bank – zgodnie ze swoim motto „Prosto i z sensem” – przygotował promocję 3×0. Klienci nie zapłacą prowizji za udzielenie kredytu, nie poniosą kosztów związanych z wyceną nieruchomości, a gdy zechcą wcześniej spłacić zaciągnięty kredyt, to również z tego tytułu nie zapłacą prowizji.
Przeprowadzone przez nas badania pokazały, że brak opłat za udzielenie kredytu, wycenę nieruchomości oraz wcześniejszą spłatę kredytu są – dla osób zainteresowanych znalezieniem finansowania na zakup własnego M – kluczowymi czynnikami przy podejmowaniu decyzji o wyborze oferty danego banku. Na kolejnym miejscu uplasowała się niska marża. Właśnie tak przygotowaliśmy naszą ofertę.–mówi Jędrzej Marciniak, członek zarządu banku Credit Agricole
Warunkiem skorzystania z oferty promocyjnej 3×0 jest złożenie wniosku o udzielnie kredytu w okresie jej obowiązywania, a więc do 30.06.2013 r.
Dodatkowo każdy klient, który podpisze z bankiem umowę kredytową, otrzyma certyfikat z możliwością przekazania go wybranej przez niego osobie. Jeśli obdarowany certyfikatem złoży do końca roku wniosek o udzielenie kredytu mieszkaniowego, wtedy otrzyma go na warunkach obowiązujących w promocji 3×0.
Głównym medium kampanii kredytu hipotecznego jest telewizja (stacje TVN i Polsat, kanały tematyczne TVN i Polsat oraz ATMedia), w której do 12.05.2013 emitowane będą 15- i 30-sekundowe spoty. Główną rolę zagra w nich Juliette Binoche. Autorem kreacji jest agencja NestPoint, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena.
Reklamy prasowe ukażą się w prasie codziennej, tygodnikach opinii, magazynach kobiecych oraz wnętrzarskich. Do kampanii outdoorowej wykorzystano standardowe nośniki 6×3 m frontlight oraz backlight.
Działania wspierające sprzedaż będą prowadzone także w internecie. Plakaty i ulotki pojawią się we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów i witrynach oddziałów.
Słowa kluczowe: Credit Agricole, Klienci, kredyt hipoteczny, mieszkania, oferta