Według opublikowanych właśnie najnowszych danych badania Megapanel PBI/Gemius, które jest standardem analiz polskiego internetu, najbardziej pożądanym serwisem ekonomicznym jest Money.pl. W marcu odwiedziło nas ponad 3,9 mln realnych użytkowników. – Dziękujemy naszym czytelnikom za zaufanie – mówi Aleksander Kusz, prezes zarządu spółki Money.pl.
Daje nam to pierwsze miejsce przed Grupą Onet, której serwisy w tej kategorii odwiedziło 3,7 mln użytkowników. Trzecie miejsce należy do Wirtualnej Polski – 3,2 mln.
– Bezustannie pracujemy nad rozwojem całej Grupy Money.pl. Dajemy naszym użytkownikom nowe narzędzia i nowe serwisy – mówi Aleksander Kusz. – Cieszę się, że wciąż rośnie grupa internautów, która to docenia, która do serwisów właśnie przez nas tworzonych najchętniej zagląda.
– Stawiamy na rzetelnie i szybko podaną informację. Tworzymy takie medium, jakie sami chcielibyśmy czytać. Z roku na rok coraz więcej Czytelników to docenia i to dzięki nim jesteśmy najpopularniejszym serwisem wśród tych poświęconych biznesowi, finansom i prawu – mówi Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl. – Nasz doświadczony zespół redakcyjny tworzy autorskie raporty i analizy, informacje a także obiektywne rankingi. Te publikacje nie tylko są chętnie czytane, ale również cenione wśród dziennikarzy innych mediów, którzy często je cytują, zapewniając nam miano najbardziej opiniotwórczego portalu biznesowego.
Ranking najbardziej opiniotwórczych mediów tworzy co miesiąc Instytut Monitorowania Mediów. Według tego zestawienia Money.pl co miesiąc zyskuje miano najbardziej opiniotwórczego portalu biznesowego.
Cała Grupa Money.pl (a więc wszystkie serwisy do niej należące, nie tylko te z kategorii biznes-finanse-prawo) w marcu znalazła się na 18. miejscu wśród największych w Polsce grup medialnych z wynikiem blisko 4,9 mln realnych użytkowników. Zestawienie gigantów, nazywane Top 20, otwierają Grupa Google, Facebook.com oraz youtube.pl.
– Money.pl to nie tylko najpopularniejszy portal biznesowy, ale najważniejsze medium biznesowe w Polsce – dodaje Tomasz Bonek. –Dlatego zaufali nam menedżerowie największych firm w kraju, którzy nie tylko goszczą ze swoimi opiniami na naszych stronach, ale również spotykają się z dziennikarzami w redakcji Money.pl.
Portal zaprasza do swojej głównej siedziby wiele postaci ze świata biznesu. Prowadzi m.in. projekt Honorowy Wydawca Money.pl, podczas którego goście mogą razem z dziennikarzami opracować autorskie wydanie serwisu. Przygotowywali je już Ludwik Sobolewski, były prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów czy Rafał Dutkiewicz, prezydent Wrocławia oraz prezesi jednych z największych banków.
Równie dużą popularnością cieszą się rozmowy w cyklu Twarzą w twarz w redakcji Money.pl, podczas których redakcję odwiedzają kluczowi menedżerowie z najważniejszych firm.
Słowa kluczowe: ekonomia, Instytut Monitorowania Mediów, internet, money.pl, serwis internetowy