Meritum Bank rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamującą kredyty gotówkowe. Głównym przekazem kampanii jest szybka wstępna decyzja kredytowa. Bank gwarantuje podjęcie wstępnej decyzji w 5 minut oraz wypłacenie rekompensaty tym klientom, którzy na odpowiedź pozytywną czekali dłużej.
Na potrzeby kampanii powstał 15-sekundowy spot reklamowy zatytułowany „Gwarancja szybkiej decyzji kredytowej”, który będzie emitowany od 9 maja do 5 czerwca br. w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz w kanałach tematycznych. Za kreację i produkcję spotu reklamowego odpowiadała agencja reklamowa Albert LumberJacker, zaś za zakup mediów ZenithOptimedia Group.
– W kampanii podkreślamy dwa elementy: po pierwsze, że wszystkie działania Meritum Banku koncentrują się wokół klienta, po drugie, że dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii obsługujemy klientów bardzo sprawnie i szybko – mówi Piotr Machel, dyrektor biura promocji Meritum Banku. – Akcja spotu reklamowego zwraca uwagę na szybkość tak skomplikowanego procesu, jakim jest analiza wniosku kredytowego, która wymaga błyskawicznej wymiany informacji wewnątrz Banku i sprawnego korzystania z dostępnych narzędzi informatycznych – dodaje.
Bank zapewnia, że od momentu wypełnienia wniosku w placówce z logo Meritum i wysłania go elektronicznie do centrali potrzebuje maksymalnie 5 minut na podjęcie wstępnej decyzji kredytowej. Jeśli będzie ona pozytywna, ale zostanie podjęta w dłuższym czasie, na przykład w szóstej minucie, klient otrzyma 100 zł rekompensaty za oczekiwanie.
Meritum udziela kredytów gotówkowych o wartości od 1 tysiąca do 200 tysięcy zł. W zależności od potrzeb i wysokości rat, jakie chce miesięcznie spłacać klient, Bank może rozłożyć kredyt na maksymalnie 120 miesięcy.
Promocja pod nazwą „Gwarancja szybkiej decyzji kredytowej” dotyczy również kredytów konsolidacyjnych i obowiązuje do 28 czerwca 2013 r. Mogą z niej skorzystać klienci wnioskujący o kredyt w placówkach Meritum Banku.
Słowa kluczowe: decyzja kredytowa, kampania telewizyjna, Klienci, Meritum Bank, oferta