Pod hasłem „Familijne. Wesoła z nas paczka” ruszyła wizerunkowa kampania marki Familijne, realizowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych. Kampania potrwa do połowy czerwca.
Celem kampanii jest zmiana postrzegania marki Familijne na bardziej nowoczesną, jej repozycjonowanie w oparciu o wartości skoncentrowane wokół radości czasu spędzonego w gronie rodziny. Jej adresatami są kobiety w wieku 25-44 z dzieckiem 7-14 lat. Kampania jest realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: stacjach grupy TVP, Polsat, TVN oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Działania w Internecie obejmą serwisy Allegro, Gazeta.pl i YouTube.
Hasło kampanii, Familijne. Wesoła z nas paczka, akcentuje najważniejszą korzyść emocjonalną marki, jaką jest integrowanie rodziny dzięki wspólnie i wesoło spędzonemu czasowi. Inspiracją do wspólnej rodzinnej zabawy, śmiechu oraz żartów są zawsze produkty marki Familijne. Uczestniczą w rodzinnych spotkaniach, czyniąc je wyjątkowymi, budując więzi, wzajemną bliskość.
Bohaterami rozpoczętej kampanii wizerunkowej jest rodzina Wesołowskich. Towarzyszą jej wafle i ciastka Familijne, które rozładowują emocje, wyzwalają śmiech i są dopełnieniem wspólnie spędzonego czasu. Produkty marki w rodzinnych opakowaniach sprzyjają dzieleniu się oraz czerpaniu spontanicznej radości z przebywania z najbliższymi. Każdy z członków familii Wesołowskich jest inny, ale razem stanowią zgrany zespół. Za wyborem takiej koncepcji komunikacji przemawia jej wysoka atrakcyjność, duża pojemność formatu oraz możliwość eksploatacji na różnych nośnikach.
Kreację przygotowała agencja Soho Square, należąca do grupy komunikacyjnej Ogilvy & Mather, a produkcję zrealizował dom produkcyjny RedWorks. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Kampania będzie trwała do 16 czerwca 2013 r.
Słowa kluczowe: Familijne, kampania reklamowa, media, RedWorks, Soho Square