Z dniem 1 czerwca br. funkcję Wiceprezesa i Dyrektora Generalnego PepsiCo na Europę Centralną objął Christophe Guille. Zastąpił na tym stanowisku Oswalda Barckhahna, który został Wiceprezesem Tropicana na Amerykę Północną.
Christophe Guille, dotychczasowy Wiceprezes ds. Sprzedaży PepsiCo w Rosji, dołączył do firmy
w 1998 roku. Od tego czasu zajmował stanowiska związane z handlem i zarządzaniem w Pepsi Americas. Pełnił między innymi funkcję Wiceprezesa ds. Handlowych oraz Wiceprezesa
i Dyrektora Generalnego Pepsi Americas na Europę Centralną. W 2010 r. został Dyrektorem Generalnym PepsiCo odpowiedzialnym za segment napojów na rynku rosyjskim. Christophe Guille ukończył studia w zakresie marketingu i dystrybucji na Uniwersytecie w Antwerpii
w Belgii.
Nowego Dyrektora Generalnego PepsiCo na Europę Centralną wyróżnia na tle innych managerów uzyskiwanie świetnych wyników w skomplikowanym otoczeniu biznesowym.
Ta zdolność, w połączeniu z naturalnym talentem do motywowania zespołów do pracy, czyni
go idealnym kandydatem do realizacji strategii firmy w Europie Centralnej.
„Jestem szczęśliwy z przyjazdu do Warszawy i objęcia stanowiska Dyrektora Generalnego
na Europę Centralną. To dla mnie duże wyróżnienie, ale i wyzwanie. Wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenie, zdobyte w PepsiCo, pomoże mi w realizacji ambitnych planów firmy, dotyczących rynków w tej części Europy” – powiedział Christophe Guille, Dyrektor Generalny PepsiCo na Europę Centralną.
Słowa kluczowe: Christophe Guille, dyrektor generalny, europa centralna, marketing, PepsiCo