Marka narzędzi ręcznych NEO przeszła w ubiegłym roku proces rebrandingu. Zmieniło się logo, design narzędzi i opakowań a także wygląd sklepowych regałów marki. To jednak nie koniec. Kolejnym etapem zmian jest nowy serwis internetowy neo-tools.com.
Nowa strona NEO ruszyła 10 czerwca i jest rezultatem wielomiesięcznych prac. To także kolejny etap rozwoju marki należącej do Grupy Topex. – Przygotowanie strony, opracowanie jej schematu, funkcjonalności i szaty graficznej wymagało gruntownego przemyślenia, przez co kosztowało wiele pracy – podkreśla Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex. – Korzystając z opinii naszych użytkowników oraz przy wsparciu najlepszych profesjonalistów w branży udało się osiągnąć efekt, który odpowiada wysokim standardom marki NEO. Teraz jego ocenę oddajemy w ręce naszych użytkowników – dodaje Daniel Szafulera.
Na nowej stronie oprócz pełnego i wygodnego przeglądu całego asortymentu NEO, użytkownik ma możliwość porównania poszczególnych produktów, stworzenia listy zakupowej (ta wysłana jest na wskazany adres e-mail) oraz sprawdzenie lokalizacji najbliższego sklepu. Nowością jest też podział oferty produktowej na branże. Narzędzia skierowane do elektryków czy mechaników samochodowych będzie można znaleźć zgrupowane w jednym miejscu.
Narzędzia marki NEO stworzone zostały do pracy w wymagających warunkach. Dlatego taki istotnym elementem nowej strony neo-tools.com są precyzyjne informacje o materiałach wykorzystywanych w procesie ich produkcji, testach jakościowych, czy certyfikatach i atestach przyznawanych produktom.
Dzięki zamieszczonym na stronie informacjom oraz przemyślanym funkcjonalnościom odwiedzający bez trudu znajdzie narzędzie, które daje pewność dobrze wykonanej pracy.
Słowa kluczowe: asortyment, narzędzia, neo, produkty, rebranding