Wystartowała kampania promująca nowe Familijne wafelki Mleczne, realizowana w najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Spot będzie emitowany do końca września.
Kampania telewizyjna ma na celu poinformowanie klientów o nowym produkcie marki Familijne, Familijnych wafelkach Mlecznych, idealnych dla całej rodziny. 15-sekundowy spot reklamowy prezentuje markę jako wyzwalacza śmiechu, zabawy i dobrze spędzonego czasu w gronie najbliższych.
Kampania utrzymana jest w konwencji znanej z wcześniejszych spotów reklamowych marki. Jej motywem przewodnim zabawne i zaskakujące perypetie rodziny Wesołowskich. Tym razem Wesołowskim towarzyszą nowe, wyjątkowo kruche i delikatne, Familijne wafelki Mleczne.
Do końca września br. spot będzie emitowany w prime time najpopularniejszych stacjach ogólnopolskich (TVP, Polsat, TVN), tematycznych (Polsat Pakiet Kobiecy, TVN Tematyczne, TVP Tematyczne) oraz stacjach reprezentowanych przez At Media. Kampania jest skierowana przede wszystkim do aktywnych zawodowo kobiet w wieku 25-44 lat.
Media zakupił dom mediowy Universal McCann. Kreację przygotowała agencja Soho Square, a produkcję zrealizował dom produkcyjny RedWorks
Słowa kluczowe: Familijne, Kampania, reklama, słodycze, telewizja, wafelki