Firestone, marka będąca od ponad stu lat symbolem innowacji, zdobywa kolejne tytuły w segmencie opon zimowych dzięki sztandarowemu modelowi Firestone Winterhawk 3. Imponujące wyniki niezależnych testów potwierdzają, że Firestone nie bez powodu wiedzie prym wśród producentów opon pod względem bezpieczeństwa, niezawodności i korzystnej relacji ceny do jakości.
Opony Firestone Winterhawk osiągnęły doskonałe wyniki w połączonych testach opon zimowych na 2013 rok przeprowadzonych przez ACE i GTÜ. Spośród 9 modeli opon w kategorii 185/60 R15 Auto Club Europe i Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego oceniły sztandarowy model opony zimowej Firestone najwyżej pod względem stosunku jakości do ceny oraz ogólnych osiągów w różnych warunkach zimowych. W ogólnej klasyfikacji testowej opony zajęły 4. miejsce. Na GTÜ szczególne wrażenie zrobiła zrównoważona przyczepność opon Winterhawk 3 na suchej i mokrej nawierzchni, niski opór toczenia oraz atrakcyjna cena, dzięki której model Winterhawk 3 uzyskał ocenę „zalecane” od GTÜ oraz tytuł „Zwycięzcy 2013 roku w kategorii stosunku ceny do osiągów”.
Uzyskanie właściwej równowagi między bezpieczeństwem, wydajnością a osiągami w warunkach zimowych przy zachowaniu odpowiedniej ceny jest wyzwaniem, z którego doskonale zdajemy sobie sprawę. Co roku podejmujemy je z tą samą energią. Najnowsze wyniki testów z zadowoleniem uznajemy za potwierdzenie, że podążamy właściwą drogą” – mówi Jake Rønsholt, General Manager, Corporate and brand Communications, Bridgestone Europe.
W teście, który ACE i GTÜ definiuje jako „najlepsze osiągi najmniejszych”, doskonały wynik modelu Winterhawk 3 jest dowodem na to, że „dobre osiągi nie zawsze muszą być drogie”. Tym hasłem Firestone kieruje się zresztą od samego początku.
1 Auto Club Europe
2 Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego
Słowa kluczowe: Firestone, innowacja, marka, opony, rynek, uznanie, winterhawk 3, zimowe