Agencja SALES LINK, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, wygrała kolejny przetarg na prowadzenie aktywacji dla marki Philips. SALES LINK odpowiada
za całościową obsługę promocji konsumenckiej dla trzech różnych sieci handlowych.
SALES LINK po raz drugi przygotował świąteczną promocję konsumencką dla kategorii audio
z portfolio Philips. Akcja prowadzona jest w sklepach RTV EURO AGD, Neonet
oraz MediaExpert. W trwającej do końca roku aktywacji za zakup wieży o wartości minimum 499 zł,
w zależności od sieci handlowej, konsumenci otrzymają określone prezenty gwarantowane: przenośny głośnik, Bluetooth adapter lub słuchawki Philips. Za zakup wieży o wartości minimum 699 zł,
na klientów czekać będzie natomiast bezprzewodowy przenośny głośnik.
SALES LINK odpowiada za kreację i całościową obsługę promocji. Do zadań agencji należy m.in. przeprowadzenie akcji oraz jej obsługa prawna. Na potrzeby świątecznej aktywacji dla marketera agencja przygotowała trzy różne KV oraz materiały POS i formaty online w postaci bannerów
na strony internetowe sklepów, w których prowadzona jest akcja.
Słowa kluczowe: agencja, kompleks, muzyka, philips, sales link, specializacja