Trzeci kwartał 2013 roku okazał się znakomitym czasem dla Plusa w zakresie Social Customer Care. Operator zdobył prestiżowy tytuł Socially Devotedprzyznawany przez dostawcę analiz social mediów Socialbakers dla fanpage’y, które cechują się najwyższym odsetkiem odpowiedzi napytania fanów oraz najkrótszym czasem reakcji.
Socially Devoted to inicjatywanagradzająca marki najbardziej dbające oklientów w mediach społecznościowych. Nagrody przyznawane są na podstawie analiz trzech obszarów jakości obsługi klienta:
1. Chęć dialogu, objawiająca się tym, że marka traktuje swoją obecność w serwisach jako okazję do rozmowy z klientami oraz szansę na budowanie długotrwałych relacji.
2. Bez odpowiedzi nie może pozostać więcej niż 35% pytań zadanych przez fanów.
3. Szybkość reakcji i udzielania odpowiedzi na pytania klientów.
Na swoim fanpage’u Plus udzielił odpowiedzi na aż 95,7 % postów z zadanymi pytaniami. Operator jest także liderem pod względem czasu reakcji na aktywności facebookowiczów. Niezależnie od tego, czy użytkownik napisze post na fanpage’u o godzinie 7.00 czy 20.00 otrzyma odpowiedź operatora w ciągu maksymalnie dwóch godzin.
„Dostrzegamypotencjał w społeczności internetowej iwykorzystujemy każdą szansę na nawiązanie poprzez kanały mediów społecznościowych relacji z naszymi konsumentami. Organizując liczne konkursy oraz reagując na wszystkie aktywności fanów na profilu, pragniemy podkreślić istotną rolę klientów w budowaniu wizerunku naszej firmy. Poprzez komunikację na Facebooku staramy się sprowadzić biznes i rozrywkę do wspólnego mianownika.” – mówi Katarzyna Kryda, kierownik projektu w Polkomtelu.
Słowa kluczowe: certyfikat, nagroda, operator, plus, socially devoted, zakres