W The NIM okaże się, że rzecz tak banalna jak dżinsy może stać się dziełem sztuki albo niegrzecznym akcentem. O czym świadczy kolekcja marki G-Star Raw, dostępna w salonie.
G-Star RAW nie jest marką dla każdego. To surowość zderzona z wyrafinowaniem. Bezkompromisowe wzornictwo łamiące zasady i wznoszące ubrania na poziom architektury. Znak rozpoznawczy tej holenderskiej marki to surowy jakościowy denim i niebanalne wzornictwo – m.in. dzięki współpracy z takimi mistrzami projektowania jak Mark Newson.
Filozofią brandu jest całościowe podejście do produktu – od projektu, przez materiał do wykonania – niezależnie czy spodnie uszyte są z surowego materiału czy niegrzecznie potargane.
Warszawski salon The NIM ubierze nie tylko wyrafinowanego indywidualistę, ale wszystkich ceniących styl i wysoką jakość
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Słowa kluczowe: blue city, centrum, handel, NIM, projekt, skala