Szeregi TBWA\TEQUILA zasilił nowy Digital Manager – Andrzej Rogoń. Do jego obowiązków należy obsługa kluczowych klientów agencji w kanale digital.
Nowy Digital Manager odpowiada za tworzenie strategii digitalowych dla klientów TBWA\TEQUILA oraz za nadzór nad prowadzonymi dla nich projektami. Zaangażowany jest również w działania z zakresu new business.
Rogoń ma kilkuletnie doświadczenie w branży interaktywnej. Przed dołączeniem do zespołu pracował m.in. dla Y&R Group, Cheil Poland i Digital Wonderland. W trakcie swojej kariery odpowiadał za projekty dla klientów z sektora motoryzacyjnego, FMCG, rozrywki i elektroniki użytkowej.
Na co dzień interesuje się bluesem, dawnymi piratami i strategią komunikacji marek.
Informacje o TBWA\TEQUILA
TBWA\TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji
w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA\TEQUILA to m.in. Beko, GlaxoSmithKline, Henkel, Kompania Piwowarska SA, Mondelez, Manufaktura, Michelin, Nissan, Reckitt Benckiser
oraz RWE.
Więcej informacji udziela:
Daniel Durlak
TBWA PR
e-mail: [email protected]
Słowa kluczowe: digital, manager, nowość, tbwa, tequila