ASUS został uznany za najbardziej wartościową tajwańską markę w rankingu Best Taiwan Global Brands Awards 2013. Marka oparła się niesprzyjającym czynnikom rynkowym, utrzymując stały wzrost wartości, którą szacuje się obecnie na poziomie 1,711 mld dolarów. Jest to jedenasty rok z rzędu, w którym ASUS znalazł się w pierwszej trójce rankingu najcenniejszych globalnych marek pochodzących z Tajwanu.
„Nasze hasło „In Search of Incredible” („W poszukiwaniu niesamowitego”) podkreśla dążenie firmy do równowagi czynnika technologicznego i ludzkiego w produktach. Nasze urządzenia stale się zmieniają, zmieniają też rynek i otoczenie, a także oczekiwania użytkowników, oferując im coraz bardziej innowacyjne rozwiązania” – powiedział Jonathan Tsang, ASUS Vice Chairman and President. „Technologia jest pasją zespołu ASUS, a innowacje jego siłą napędowa. Zawsze poszukujemy niesamowitych pomysłów i dokładamy wszelkich starań, aby wszystko, co robimy, było doskonałe” – dodaje Jonathan Tsang.
Coroczny ranking wartości marek Best Taiwan Global Brands Awards jest przygotowywany przez Biuro Rozwoju Przemysłu (Industrial Development Bureau) w Ministerstwie Gospodarki Tajwanu oraz Interbrand – globalną firmę doradczą. Wyróżnienia przyznawane są w oparciu o wartość marki, na którą składają się wyniki finansowe firmy, wpływ marki na decyzje konsumentów o zakupie produktów oraz jej konkurencyjność.
O firmie ASUS:
ASUS jest wiodącą firmą nowej ery cyfrowej, o bogatym portfolio, na które składają się notebooki, netbooki, tablety, płyty główne, karty graficzne, napędy optyczne, stacjonarne komputery osobiste, serwery, rozwiązania bezprzewodowe, telefony komórkowe i urządzenia sieciowe. Kierująca się dążeniem do innowacyjnych rozwiązań i najwyższej jakości produktów, firma ASUS projektuje i wytwarza produkty, które idealnie zaspokajają potrzeby dzisiejszego domu i biura. Firma ASUS zdobyła w 2012 roku 4168 nagród, i to właśnie jej przypisywane jest zrewolucjonizowanie przemysłu komputerowego dzięki komputerom Eee PC™. Firma zatrudnia ponad 12500 pracowników, w tym zespół badawczo-rozwojowy złożony z 3800 inżynierów. W 2012 roku dochód firmy wyniósł ok. 14 mld. dolarów amerykańskich.
Słowa kluczowe: asus, Global, jeden, marka, ranking, taiwan, value