Za nami kolejny rok. Jaki był dla Blue City? Udany, pełen zmian i metamorfoz. Pojawili się nowi Najemcy, a dotychczasowi poszerzyli asortyment lub zmienili wygląd swoich salonów. Odbyło się wiele niezapomnianych imprez, jak Noc Zakupów, konferencje blogerów, kiermasze żywności czy targi mody. Centrum wykonało też kolejny krok w przyszłość, wprowadzając m.in. mobilną aplikację. Co szykuje dla swoich klientów w 2014 roku?
W 2013 roku wiele salonów odświeżyło i przebudowało swoje przestrzenie. Generalny remont przeszedł Plac Zabaw Inca Play. Poszerzył się on o strefę kawiarni dla rodziców i strefę sensoryczną dla dzieci – łącznie zwiększyło to jego powierzchnię o 200 metrów kwadratowych. W strefie kawiarnianej pojawił się juice bar z ekologiczną żywnością i słoiczkami dla maluszków, wygodne kanapy i kącik czytelniczy, natomiast w strefie sensorycznej do dyspozycji maluchów są miękkie zabawki, używane często w punktach rehabilitacyjnych oraz ścianka wspinaczkowa z amortyzującym, grubym materacem, spełniająca najwyższe standardy bezpieczeństwa. Na całym terenie Inca Play została wymieniona wykładzina, przearanżowano także kuchnię.
Dużą metamorfozę przeszedł Empik. Składa się na niego teraz sześć stref tematycznych, w asortymencie pojawiło się mnóstwo nowych produktów, a w ofercie kulturalnej – warsztaty i spotkania z twórcami. Odświeżone zostały również takie salony jak: Gino Rossi, Simple, Plus GSM, Stańczyk czy Triumph. Wszystkie te zmiany miały na celu zwiększyć konkurencyjność Blue City na mapie warszawskich centrów handlowych i już dzisiaj można powiedzieć, że cel został osiągnięty. Podczas gdy w 2013 roku większość galerii handlowych odnotowało malejącą liczbę odwiedzających, Blue City udało się utrzymać stałe zainteresowanie klientów. Co ważne, z Blue City zadowoleni są także Najemcy, o czym świadczy fakt, iż w zeszłym roku swoje umowy przedłużyło aż 70 sklepów. Wielu z nich zaplanowało w przyszłym roku gruntowne remonty.
Przybyło też nowych Najemców. W 2013 roku centrum wzbogaciło ofertę o salony takich marek jak: Original Marines (włoska marka z odzieżą dziecięcą), SAM 0-13 (grecka marka z odzieżą dziecięcą), Próchnik (odzież męska), Giacomo Conti (moda męska), Imperial Store (odzież damska), Colorshake+ (odzież dla młodzieży, longboardy, rowery), Nikki Lissoni (biżuteria) czy stoisko z kosmetykami hipoalergicznymi marki Biały Jeleń. Pojawił się też na krótko (do grudnia) pierwszy pop-up shop La Bochemia.eu, który jednak, jak każdy pop-up shop, był tylko chwilowym przedsięwzięciem.
Spółka Blue City w zeszłym roku kupiła nową działkę, na której w przyszłości powstaną prawdopodobnie kolejne budynki biurowe. Do planów inwestycyjnych miasta na lata 2014-2020 została wprowadzona linia tramwajowa, która będzie przywoziła w rejony Dworca Zachodniego (bliska okolica BC) mieszkańców ul. Grójeckiej albo z Wilanowa (w zależności od tego, który etap będzie wybudowany pierwszy). Te dwa projekty oznaczają w przyszłości pozyskanie rzeszy nowych klientów dla centrum.
W zeszłym roku wszyscy dotychczasowi klienci Blue City mogli ściągnąć na swoja komórkę aplikację Moje Blue City i otrzymywać najświeższe informacje o ulubionych markach, jako pierwsi dowiadywać się o promocjach, obniżkach czy akcjach specjalnych. Największą zaletą aplikacji jest to, że komunikaty są dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów (wystarczy, by określili swoje zainteresowania i preferencje, w tym ulubione marki w Blue City).
W nowym roku centrum czeka dużo zmian. W kwietniu planowane jest przeniesienie strefy gastronomicznej (Food Court) na poziom +2 oraz powiększenie jej oferty o nowe kawiarnie i restauracje, jak Nordh Fish, Bon Apetito, Que pasa i Mexican Grill. Z kolei na poziomie 0 pojawi się restauracja Street. Na poziomie 0 i +1 dużą powierzchnię wynajmie znana marka modowa, pod Błękitną Kopułą zagości też kilka nowych, międzynarodowych marek rozsianych po całej galerii, min. obuwie Venezia, księgarnia Matras, salon odzieżowy Promod czy salon z wyposażeniem wnętrz Home&You.
Remonty generalne zaplanowali min.: Deichman, Cubus, T-Mobile, Converse, pralnia chemiczna 5aSec, Mister Mint, Kakadu, Douglas, Benetton i Smyk. Jak zwykle Blue City przygotowuje mnóstwo imprez, wszystkie weekendy do końca roku są już zaplanowane.
Jedną z najważniejszych uroczystości będą 10-te urodziny Blue City. Choć oficjalnie przypadają na kwiecień, ze względu na odbywające się remonty, świętowanie zostanie przeniesione na jesień, za to impreza urodzinowa będzie trwała kilka dni i obfitowała w niespotykane dotąd atrakcje.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Więcej informacji:
Małgorzata Maier
Specjalista ds. Public Relations
Tel. (22) 311 70 13
Kom. 691 470 645
[email protected]
Słowa kluczowe: 2013, 2014, blue city, metamorfoza, plan, rok