Fabryka Formy, firma z branży klubów fitness notowana na rynku NewConnect, rozbudowuje sieć swoich lokalizacji. W pierwszym kwartale 2014 roku otworzy kolejne centra fitness w Kaliszu, Zielonej Górze i Poznaniu. Dynamika sprzedaży spółki za 2013 rok wskazuje, że to dopiero początek szerokiej ekspansji.
Fabryka Formy w 2013 roku zanotowała 125 proc. wzrost wartości sprzedaży w stosunku do roku 2012, 185 proc. przyrost liczby klientów oraz 280 proc. wzrost ilości wejść do klubów. W tym samym okresie powiększyła sieć o trzy placówki – w Poznaniu, Gorzowie Wielkopolskim i podpoznańskim Suchym Lesie. Firma działalność w obszarze Fitness&Wellness prowadzi od 2009 roku. Od 2011 roku jest również notowana na rynku NewConnect. Obecnie posiada cztery kluby: trzy w Poznaniu oraz jeden w Gorzowie Wielkopolskim.
– Planowane na pierwszy kwartał tego roku otwarcie centrów fitness w Kaliszu, Zielonej Górze i Poznaniu to element szerszej strategii rozwoju. W związku ze znaczącą dynamiką sprzedaży oraz koniunkturą w branży planujemy otwarcia klubów w kolejnych miastach w Polsce – mówi Alicja Liczba, dyrektor marketingu i PR Fabryki Formy. – Prowadzimy obecnie rozmowy związane z najmem lokali w galeriach handlowych na terenie całej Polski – dodaje. Klub w Kaliszu powstanie w Galerii Amber, ten w Zielonej Górze w budynku Aplha Business Center, natomiast w Poznaniu w Galerii Mallwowa.
Fabryka Formy stawia nie tylko na profesjonalną kadrę, nowoczesną przestrzeń i sprzęt. Angażuje się również w szereg inicjatyw związanych z edukacją w zakresie zdrowego stylu życia. Rozwija też umiejętności świadomego ćwiczenia: poprzez badania wydolnościowe, strefę funkcjonalną, trening typu cross fit czy istotną asystę trenera personalnego, zawsze dostępnego w klubie. Jako pierwszy polski klub sportowy uruchomiła także innowacyjny system telemetryczny MYZONE oraz trening EMS – iMpuls_30. W ośrodkach sygnowanych marką spółki klubowicze mogą korzystać m.in. z treningu siłowego i cardio, brać udział w zajęciach grupowych o szerokim stopniu zróżnicowania, korzystać ze studia masażu, sauny i profesjonalnych salonów kosmetycznych. Dzięki temu klienci mają możliwość kompleksowego dbania o własne zdrowie i urodę, a przede wszystkim otrzymują dawkę energii, która pomaga im potem spełniać życiowe cele i marzenia.
Dodatkowe informacje:
Alicja Liczba Marcin Trydeński
Dyrektor Marketingu i PR LTM Communications
[email protected] [email protected]
tel. 668 835 769 tel. 791 848 048
***
Fabryka Formy S.A. od 2009 roku prowadzi działalność w obszarze Fitness&Wellness, od 2011 roku jest również notowana na rynku NewConnect. Przyjęty przez spółkę model biznesowy zakłada budowę nowoczesnej sieci centrów fitness w Polsce pod nazwą Fabryka Formy. Tytuł Profesjonalnego Klubu Fitness (wg BodyLife i fit.pl) jest dla Fabryki Formy nie tylko satysfakcjonujący, ale również zobowiązujący, zatem w ramach swoich klubów dba o proces standaryzacji pracy i obsługi Klienta na poziomie instruktorów fitness, ale też administracji. Fabryka Formy ma świadomość, że to nasza wewnętrzna energia daje siłę do spełniania marzeń, stąd motto firmy brzmi: Pomagamy naszym Klientom budować ich wewnętrzną siłę, żeby dzięki niej mogli realizować swoje marzenia.
Słowa kluczowe: fabryka, firma, forma, inwestyccja, Polska