Z początkiem 2014 roku Agnieszka Roszko awansowała na stanowisko dyrektora handlowego w agencji reklamy zewnętrznej Re-Akcja.
– Objęcie stanowiska dyrektora handlowego w Re-Akcji to dla mnie ważne wyzwanie zawodowe. W czasach, gdy efekt biznesowy inwestycji w reklamę jest niezwykle istotny i spodziewany natychmiast po przeprowadzeniu kampanii, moim głównym zadaniem będzie tworzenie oferty skrojonej na miarę i potrzeby klienta oraz zapewnienie mu najlepszego wsparcia biznesowego w postaci reklamy out of home, która przekłada się na kliknięcia oraz leady, ale nie tak bezpośrednio jak np. w internecie – mówi Agnieszka Roszko, dyrektor handlowa w Re-Akcji.
Agnieszka Roszko jako dyrektor handlowa będzie odpowiedzialna za rozwój oferty biznesowej Re-Akcji oraz nadzór nad projektami realizowanymi na rzecz dotychczasowych i nowych klientów agencji. Roszko będzie także zarządzała kilkuosobowym zespołem, który zajmuje się obsługą klienta oraz współpracą z dostawcami nośników OOH i partnerami zewnętrznymi.
– Powołanie stanowiska dyrektora handlowego jest wynikiem rozwoju Re-Akcji oraz chęci stawienia czoła wyjątkowo wymagającym warunkom rynkowym oraz ograniczeniom, które choćby w świetle planowanych zmian wynikających z ustawy krajobrazowej każą nam szukać nowych, lepszych rozwiązań w branży out of home. Agnieszka Roszko doskonale zna rynek reklamy zewnętrznej oraz potrzeby naszych klientów, jest osobą, która najlepiej zadba o ofertę agencji i jakość współpracy z naszymi partnerami – dodaje Michał Sagatowski, prezes zarządu w Re-Akcji.
Roszko ma blisko 15-letnie doświadczenie zawodowe – dotychczas pracowała w Re-Akcji jako key account manager, wcześniej była związana wieloletnią współpracą ze Ströer Polska, natomiast pierwsze kroki w branży out of home stawiała w firmie Europlakat Polska.
* * *
Re-Akcja jest profesjonalnym dostawcą szeroko pojmowanych usług w zakresie out of home działającym na rynku od 15 lat. Agencja specjalizuje się w planowaniu i zakupie reklamy zewnętrznej, której głównymi przedstawicielami są tablice wielkoformatowe, siatki wielkoformatowe oraz reklama ambientowa. Współpracuje z domami mediowymi, agencjami reklamowymi i klientami bezpośrednimi.
Re-Akcja zajmuje się koordynacją budżetów reklamodawców w taki sposób, aby zoptymalizować koszty inwestycji i uzyskać przy tym jak najlepszą efektywność kampanii. Rozwiązania, które wdraża stanowią wysokiej jakości wsparcie komunikacyjne dla najbardziej wymagających klientów. Długoletnie doświadczenie i uważna obserwacja dynamicznych zmian zachodzących na polskim rynku, pozwoliły rozwinąć metodologie oraz narzędzia, dzięki którym marki klientów Re-Akcji znacząco wyróżniają się spośród innych. Agencja współpracuje z najważniejszymi dostawcami outdoorowymi w Polsce. Posiada dostęp do wszystkich atrakcyjnych nośników w najlepszych lokalizacjach w kraju. Dzięki temu jest w stanie stworzyć unikalne kampanie dostosowane do indywidualnych potrzeb Klientów.
Dodatkowych informacji udzielają:
Michał Sagatowski, e. [email protected], t. +48 501 598 108
Aga Oleszczuk, [email protected], t. +48 508 131 652
Słowa kluczowe: agnieszka, awans, re-akcja, roszko