Grupa Eskadra, odpowiedzialna za kampanię Śnieżki Satynowej w latach 2012-2013, ponownie wygrała konkurs na obsługę kolekcji gotowych kolorowych farb Śnieżka Satynowa. Efekty można zobaczyć na antenach telewizyjnych już od 15 kwietnia.
Nowa kampania obejmuje telewizję, Internet, prasę i materiały POS. Nowością w tegorocznej odsłonie są dwa spoty telewizyjne, które opowiadają o produkcie – Śnieżce Satynowej, z dwóch różnych perspektyw – laboranta testującego odporność farby na zmywanie w warunkach domowych oraz jego partnerki, która wybrała Śnieżkę Satynową ze względu na kolory, które wnoszą radość i wesołą atmosferę do ich domu.
Motywem łączącym oba filmy, jest przyjazna, lekko humorystyczna konwencja, oparta na założeniu, że „w Śnieżce wiemy, że dom to nie laboratorium” – dlatego ściany nie muszą być tylko białe, a farby powinno się również testować w naturalnym środowisku – tam, gdzie są najbardziej narażone na zabrudzenia, czyli w domu.
Głównym wyróżnikiem produktowym Śnieżki Satynowej, na który producent kładzie konsekwentnie nacisk w komunikacji od 2012 roku, jest pięć razy wyższa odporność na szorowanie na mokro od farb lateksowych odpornych na mycie wg PN-C-81914. – Aby ułatwić widzom lepsze zrozumienie wynikającej z tego korzyści, oba spoty puentuje hasło, które podkreśla, że łatwe zmywanie zabrudzeń przekłada się na odsunięcie w czasie terminu kolejnego remontu. „Ściany malujesz ponownie, dopiero gdy chcesz zmienić kolor”, a nie wtedy kiedy musisz – mówi Dominik Gil, dyrektor zarządzający Grupy Eskadra.
Spoty wyróżniają się w blokach reklamowych, m.in. dzięki zastosowanym technikom filmowym. W spocie, gdzie narratorem jest mężczyzna, freeze frame z zastopowaną muzyką potęguje humorystyczny efekt brudzenia ścian przez „profesjonalnych” testerów. Z kolei mastershot, czyli jedno długie ujęcie bez cięć, w płynny sposób przeprowadza widza przez kolorowe i inspirujące wnętrza drugiego spotu.
Oba spoty będzie można obejrzeć w wersji 30 i 15 sekund przez cały okres remontowo-budowalny. Kampania powstała przy udziale Grupy Eskadra, która stworzyła koncepcję kreatywną 360, domu filmowego Garaż, odpowiedzialnego za produkcję spotów oraz działu marketingu FFiL Śnieżka SA, który sprawował nadzór nad merytorycznymi aspektami komunikacji ATL i BTL.
Oglądaj na: https://www.youtube.com/watch?v=WOi7erKeVq0&feature=youtu.be
Katarzyna Kobiela
senior PR Specialist
Grupa Eskadra
E-mail: [email protected]
Mob.: 664 469 278
Słowa kluczowe: Eskadra, farba, Śnieżka