Z początkiem czerwca wystartowała promocja specjalnego modelu Mitsubishi ASX Blue Sky. Kampanię reklamową emitowaną w telewizji, radio oraz Internecie przygotowały agencja interaktywna IMAGINE, agencja Schulz Brand Friendly oraz dom mediowy Starcom.
Mitsubishi w kampanii zwraca uwagę na charakterystyczne elementy auta, m.in. panoramiczny dach oraz nadzwyczajne wyposażenie. Producent podkreśla także, że specjalny model ASX jest dostępny już za 900 zł miesięcznie. Więcej szczegółów nt. auta można odnaleźć na stronie internetowej www.mitsubishi.pl
Agencja IMAGINE na potrzeby tej kampanii przygotowała kreacje i materiały reklamowe publikowane w Internecie (bannery, mailingi) oraz strony landingowe w serwisie internetowym marki. Kreacje reklamowe korespondują z reklamą telewizyjną, której emisja rozpoczyna się równolegle ze startem kampanii w sieci.
Adaptację spotu TV oraz produkcję i kreację spotu radiowego przygotowała agencja Schulz Brand Friendly. Utwór do filmu został napisany na specjalne zamówienie przez Pawła Lucewicza. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
IMAGINE współpracuje z Mitsubishi od września 2013 roku.
* * *
IMAGINE to agencja interaktywna zatrudniająca specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji e-marketingowej i projektowania graficznego. Specjalizuje się w działaniach z zakresu wsparcia sprzedaży, pozycjonowania marki w internecie, promocji w sieci oraz identyfikacji wizualnej.
W portfolio IMAGINE znajduje się wiele projektów realizowanych dla największych marek, m.in: Orange (TP SA), BRE Bank (MultiBank, mBank), Ruch SA, Rossmann, Sklepy Komfort, Bisnode, Confluentia Group, Pharma Care, Mutsubishi, Henkel, Hasbro.
Więcej informacji: www.imagine.am
Słowa kluczowe: Blue sky, IMAGINE, Mitsubishi