TBWA WARSZAWA przygotowała globalną zintegrowaną kampanię dla TENA – marki środków higienicznych, należącej do portfolio szwedzkiej firmy SCA Hygiene Products AB. Na potrzeby launchu innowacji produktowej zostały przygotowane materiały ATL, BTL i digital w ramach platformy komunikacyjnej, wspierającej relacje między grupą docelową i jej opiekunami. To druga potężna kampania SCA zrealizowana z TBWA WARSZAWA.
Egzekucja kreatywna kampanii wprowadzającej nowe TENA Slip z ConfioAir – „Some people see a difficult situation, I see my mother smiling again” – bazuje na platformie komunikacyjnej TENA. Brings you closer, globalnej realizacji 360, stworzonej również przez polski oddział TBWA. Platforma ta pokazuje, że TENA doskonale rozumie relacje łączące osoby starsze oraz ich opiekunów i chce ich wspierać w pielęgnowaniu tych więzi. TENA, poprzez wprowadzanie specjalistycznych produktów, pomaga radzić sobie z codziennymi obowiązkami i cieszyć się wspólnymi momentami.
Agencja TBWA WARSZAWA jest bardzo dobrym partnerem we wspólnym tworzeniu globalnych kampanii. Szczególnie chciałbym podkreślić bardzo wysoki poziom realizacji naszych oczekiwań i silne dążenie do jak najlepszych wyników, nawet w obliczu bardzo napiętych terminów – mówi Frank Strak, Global Brand Innovation Director AiO dla TENA.
W związku z europejskim zasięgiem kampanii, agencja przygotowała dla TENA materiały w języku angielskim na potrzeby lokalnych adaptacji. Agencja stworzyła KV, a także materiały prasowe, digitalowe i BTL.
Słowa kluczowe: Kampania, tbwa, TENA