Getin Noble Bank oraz Getin Leasing zostały laureatami Effie Awards 2014 za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Jury konkursu przyznało srebrną i brązową nagrodę w kategorii „bankowość” za kampanię rebrandingową Getin UP i kampanię dla Getin Leasing oraz srebrną
w nowej kategorii „technology and innovation” za wielokrotnie nagradzaną Kartę MasterCard Display. Wyniki konkursu, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zostały ogłoszone podczas XV gali finałowej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.
– Jesteśmy bardzo dumni z tego, że udało nam się w tym roku rozbić bank i zdobyć aż trzy nagrody Effie. To niespotykany dotąd wynik, który pokazuje, że działania podjęte w celu zmiany postrzegania marki Getin przynoszą dobre efekty. Rok 2013 był dopiero pierwszym rokiem wdrożenia nowej strategii Getin UP. Mamy nadzieję, że następne lata pokażą, że obraliśmy słuszny kierunek i będziemy mogli pochwalić się kolejnymi osiągnięciami w tym konkursie – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Departamentu Marketingu, Getin Noble Bank.
Laureaci tegorocznej edycji konkursu Effie zostali wybrani przez jury konkursowe spośród 170 zgłoszeń w 20 kategoriach. Przyznano Nagrodę Grand Prix oraz 6 Złotych, 23 Srebrne i 19 Brązowych Effie. Wszystkie prace były oceniane przez 75-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Milanovic, Dyrektor Generalnej NIVEA na Polskę i kraje Bałtyckie. Nagrody wręczono podczas XV gali finałowej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej. Gościem specjalnym wydarzenia był Wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki, Janusz Piechociński.
Srebrne Effie to kolejna nagroda za działania marketingowe Getin Noble Bank, który w tym roku zdobył również „Złotego Bankiera” w kategorii specjalnej „Najlepszy spot reklamowy banku”.
Słowa kluczowe: Effie, getin, nagroda