Z początkiem października wystartowała nowa kampania reklamowa EFL, promująca raty
leasingowe niższe o 30% i ubezpieczenia komunikacyjne tańsze nawet o 30%. Z oferty
przedsiębiorcy mogą skorzystać tylko do końca 2014 roku.
EFL doradza przedsiębiorcom leasing z ratą niższą o 30% w pierwszym roku trwania umowy
oraz pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC, NNW) taniej o 30%.
Dodatkowo proponuje kartę paliwową, z którą paliwo jest tańsze o 10 gr/litr przez pierwsze
3 miesiące od wydania, na stacjach ORLEN i Bliska. W EFL można skorzystać także z opcji
samodzielnej zmiany wysokości raty w trakcie trwania umowy.
W jesiennej kampanii reklamowej doradzamy naszym klientom skorzystanie z rat niższych
o 30% na dowolny przedmiot leasingu. Szanujemy czas naszych partnerów biznesowych i
dlatego decyzję o przyznaniu środków na nową inwestycję wydajemy nawet w 15 minut
– powiedziała Ewa Kadziewicz – dyrektor marketingu EFL. Warto skorzystać także z opcji
leasingu swobodnego, jedynej takiej usługi na rynku, dzięki której możliwa jest samodzielna
zmiana harmonogramu spłat w trakcie trwania umowy dostosowując go do potrzeb i
aktualnej sytuacji klienta – dodaje Kadziewicz.
Reklamy, w nowej szacie graficznej, pojawią się na portalach branżowych, biznesowych i
motoryzacyjnych. Do promocji „Rat niższych o 30%” zostały wykorzystane porównywarki
finansowe i wyszukiwarki. Poza tym EFL skorzysta z narządzi marketingu bezpośredniego,
eksplorując biznesowe bazy mailingowe oraz kanały mobilne.
Za całościową obsługę kampanii odpowiada John Pitcher. Kolejne produkty z szerokiej
oferty EFL będą prezentowane już w ramach nowej, spójnej platformy komunikacji,
wypracowanej wspólnie z agencją.
Słowa kluczowe: EFL, finanse, rata