TapOn – aplikacja mobilna, która ułatwia korzystanie z programów lojalnościowych
i promocji – jest już dostępna na iPhone’y i komórki z Windows Phone. Jej użytkownicy mogą w prosty sposób gromadzić punkty za zakupy w sklepach i lokalach usługowych oraz wymieniać je na atrakcyjne nagrody.
Użytkownicy iPhone’ów i komórek z systemem Windows Phone mogą już korzystać z aplikacji TapOn, która w wygodny sposób premiuje zakupy dokonywane w sklepach i lokalach usługowych. Rozwiązanie zapewnia szybki dostęp do informacji o aktualnych programach lojalnościowych, promocjach i nagrodach. Pozwala też gromadzić punkty za zakupy i wymieniać je na nagrody, np. darmowe dania, zabiegi kosmetyczne, umycie auta czy noclegi w hotelu. W aplikacji można ponadto znaleźć listę aktualnych promocji i ofert specjalnych, które swoim klientom oferują punkty partnerskie. TapOn zadebiutował na rynku w połowie grudnia 2014 roku. Można z niego korzystać także na telefonach z systemem Android oraz przy użyciu tradycyjnej karty lojalnościowej.
Po uruchomieniu TapOn użytkownik może samodzielnie sprawdzić liczbę zebranych punktów, zlokalizować pobliskie sklepy i lokale partnerskie oraz dodawać je do listy ulubionych. Żeby naliczyć punkty, skorzystać z promocji lub odebrać nagrodę, wystarczy zeskanować kod QR z telefonu na tablecie, który znajduje się w punkcie sprzedaży.
– Zaletą TapOn jest możliwość uruchomienia programu lojalnościowego w niemal każdej dziedzinie handlu i usług. W ciągu miesiąca od startu nawiązaliśmy współpracę
z kilkudziesięcioma partnerami. Prowadzimy rozmowy z kolejnymi firmami, w tym z sieciami handlowymi – powiedział Michał Filipek, twórca systemu TapOn.
Firmom TapOn daje możliwość samodzielnego przygotowywania nieszablonowych akcji promocyjnych, w pełni dostosowanych do charakteru prowadzonego biznesu. Mogą naliczać punkty, oferować zbieranie wirtualnych pieczątek lub przyznawać bonusy za zakup określonych produktów i usług. TapOn pozwala też informować klientów o prowadzonych akcjach promocyjnych oraz nagradzać ich za rozmaite aktywności, np. meldowanie się
w lokalu lub samo przystąpienie do programu.
***
Linki do pobrania aplikacji:
– iOS
– Android
TAPON W PIGUŁCE
DLA KLIENTA:
- konto TapOn z dostępem do historii zakupów i wyszukiwarki punktów partnerskich
- dostęp do konta poprzez aplikację mobilną (odpowiednik karty lojalnościowej)
- dostęp do konta poprzez aplikację webową
- możliwość powiązania konta TapOn z portalami społecznościowymi (Facebook i Foursquare)
- karta lojalnościowa dla osób, które preferują tradycyjne rozwiązania.
DLA BIZNESU:
- tablet Samsung GALAXY Tab 4 z 10-calowym wyświetlaczem i systemem mocowania
- aplikacja na tablet – do korzystania z programu lojalnościowego w punkcie sprzedaży
- aplikacja internetowa do zarządzania kontem biznesowym:
– tworzenie i zarządzanie programem lojalnościowym
– tworzenie i wysyłanie promocji
– możliwość badania opinii klienta
– pełne analizy profili i zachowań klientów generowane na bieżąco
- aplikacja mobilna do wykonywania i obróbki zdjęć produktowych
- zestaw tradycyjnych kart lojalnościowych dla klientów
- indywidualne konto 10 GB w chmurze danych do przechowywania zdjęć produktowych
- zabezpieczenia przed nadużyciami użytkowników
- doradztwo marketingowe – dedykowany ekspert, który pomaga budować i wdrażać działania promocyjne i reklamowe.
- system zgodny z wymogami GIODO.
www.biz.tapon.pl – rozwiązanie dla firm
www.tapon.pl – rozwiązanie dla klientów
Słowa kluczowe: aplikacja, firma, TapOn