Należąca do Grupy Kapitałowej Redan marka Top Secret rozszerza swoją ofertę o najmodniejsze produkty promowane jako „fashion collection”. Do sprzedaży trafiła właśnie pierwsza, wyprodukowana w Polsce, krótka linia asortymentowa. W sklepach na klientów czeka już także najnowsza oferta marki Top Secret na lato 2012, kusząca najmodniejszymi wzorami
i kolorami.
Marka Top Secret do swojej oferty wprowadziła krótkie linie Top Secret „fashion collection” składające się z najmodniejszych modeli sezonu. To propozycja dla najbardziej wymagających
i śledzących modowe nowinki klientów. Pierwsza
w sprzedaży pojawiła się linia Black and White towarzysząca letniej ofercie.
„Top Secret „fashion collection” to krótkie serie produktów, odpowiadające najnowszym trendom
i stanowiące uzupełnienie podstawowych kolekcji marki. Oferta produkowana będzie w Polsce, dzięki czemu będziemy mogli szybko i elastycznie dopasowywać się do warunków rynkowych oraz zapotrzebowania klientów” – powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A.
Kolekcje „fashion collection” w sprzedaży dostępne będą w limitowanych seriach, w sklepach tradycyjnych oraz on-line. Dzięki nim asortyment w sezonie lato 2012 rozszerzy się o najmodniejsze modele. Pierwsza linia, Black and White, to bardzo elegancka oferta, w której charakterystyczne jest polaczenie dwóch kolorów – bieli i czerni z minimalizmem form i asymetrią.
Marka Top Secret na lato przygotowała dwie linie odzieży i dodatków, które trafiają już do sklepów – Caribben Island i Saint Tropez. Pierwsza, Caribben Island, to etniczna odsłona stylu miejskiej dżungli,
z nadrukami w zwierzęce i kwiatowo-tropikalne motywy. Znajdziemy w niej długie, zwiewne sukienki i kombinezony uzupełnione dodatkami z drewna, sznurka, piór i skóry. Linia Saint Tropez to oferta
w marynarskim stylu retro lat 50-tych i 70-tych. W ofercie dominują proste, monokolorystyczne formy zestawione z kropkami i paskami. Asortyment to przede wszystkim spódnice w literę A, rozkloszowane sukienki, cienkie sweterki i spodnie z szeroką nogawką.
„Tworząc kolekcję lato 2012 koncentrowaliśmy się maksymalizacji atrakcyjności i sprzedaży oferty. Wzorowaliśmy się na aktualnych trendach, ale uwzględniliśmy też funkcjonalność. Wykorzystaliśmy najpopularniejsze latem materiały – naturalną bawełnę, len i cienką wiskozę.” – powiedział Michał Kałużyński.
Oferta na lato 2012 wszystkich marek z portfolio Redanu – Top Secret, Troll i Drywash –
sukcesywnie trafia rozszerza ofertę sieci sprzedaży Top Secret, Top Secret&Friends, Troll w Polsce i za granicą oraz w sklepie internetowym http://www.sklep.topsecret.pl/ts
Słowa kluczowe: Black and White, fashion collection, kuszące wzory, Michał Kałużyński, oferta, Redan, sklepy, sklepy on-line, Top Secret