Hyundai to oficjalny sponsor Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej – Euro 2012. W dniach 25 czerwca – 1 lipca wszyscy klienci Blue City będą mogli podziwiać najnowsze modele tej coraz popularniejszej marki samochodów.
Podczas tygodnia z Euro w specjalnej aranżacji będą przeprowadzane wyjątkowe konkursy na temat Euro 2012, w których będzie można wygrać cenne nagrody. Największą atrakcją imprezy będzie jednak prezentacja limuzyny Hyundai i40.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Słowa kluczowe: blue city, centrum czwartej generacji, Euro 2012, Hyundai i40, najnowsze modele, wyjątkowe konkursy