18 lipca ruszają nowe serwisy internetowe Dalkii w Łodzi, Poznaniu i Warszawie (dla SPECu) przybliżające klientom i konsumentom ciepła lokalną działalność firmy.
Nowe strony internetowe Dalkii www.cieplodlalodzi, www.cieplodlapoznania.pl, www.cieplodlawarszawy.pl są bardziej przyjazne odbiorcom ciepła systemowego, korzystającym codziennie z ciepła i ciepłej wody dostarczanej przez Dalkię.
Serwisy mają szeroki wymiar informacyjny i edukacyjny dla użytkowników ciepła systemowego. Można w nich znaleźć szereg interesujących informacji dotyczących ciepła: jak jest produkowane i przesyłane, jak je oszczędzać i jakie czynniki mają wpływ na jego cenę. Znajda się na niej informacje o przerwach w dostawach ciepła i nowych podłączeniach. Strona prezentuje kierunki rozwoju miasta i sieci ciepłowniczej.
Serwisy zawierają informacje niezbędne dla aktualnych i potencjalnych klientów ciepła systemowego m.in. dot. kompleksowej oferty usług, sposobu postępowania podczas procesu przyłączenia do sieci, ułatwiają pobranie dokumentów przyłączeniowych i kontakt z działem handlowym..
W związku ze zmianami stron nastąpiło też uporządkowanie treści – dane spółek, informacje o przetargach i rekrutacjach oraz pełne port folio usług Grupy Dalkii dostępne są w serwisie korporacyjnym www.dalkia.pl.
Komunikację z odbiorcą końcowym mają też ułatwić uruchamiane równolegle ze serwisami fan page’e na Facebooku – profile „Ciepła dla…”
W wymiarze edukacyjnym i środowiskowym zapraszamy do zapoznania się ze stroną www.biocity.pl, poświęconą zrównoważonemu życiu w mieście i promowaniu efektywnego korzystania z energii oraz kształtowaniu świadomej i proekologicznej postawy wśród użytkowników – mieszkańców miast.
Słowa kluczowe: facebook, fan page, odbiorcy ciepła, serwis internetowy, użytkownicy