Kampania Społeczna „Ja Motocyklista” ma za zadanie zmianę stereotypowego,
negatywnego postrzegania motocyklistów. W jej ramach w Blue City do 12
sierpnia na poziomie -1 można oglądać wyjątkową wystawę zdjęć a pod
fontanną przymierzyć się do kupna własnego jednośladu.
Kim są motocykliści? Kto kryje się za szybą kasku mijającego cię motocylka? Próbą
odpowiedzi na te pytania jest kampania społeczna „Ja, Motocyklista”, zorganizowana
przez Fundację Jednym Śladem oraz Torres-Art. W jej ramach fotograf Dariusz Felis-
Obrycki wykonał zdjęcia grupy ok. 250 osób, które ustawione przed obiektywem w
konwencji „lustrzanego odbicia”, zaprezentowały swoje dwa oblicza: jedno, schowane
pod kaskiem oraz drugie, widziane na co dzień.
Dzięki pomocy Piotra Zajlichy z Centrum Rozwoju Turystyki Motocyklowej wystawę „Ja,
Motocyklista” można zobaczyć do 12 sierpnia 2012 r. w Blue City na poziomie -1 w
korytarzu prowadzącym do Saturna.
Organizatorzy przygotowali też ekspozycję motocykli znanych marek, takich jak Junak,
Suzuki czy BMW, która będzie stała pod fontanną od 2 do 12 sierpnia. To doskonała
możliwość zobaczenia najnowszych modeli motocykli, umówienia się na jazdę próbną
oraz zakupu własnego jednośladu po promocyjnej cenie.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum
czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City
to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum
rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Słowa kluczowe: blue city, ekspozycja, Ja motocyklista, suzuki, wystawa