Bezpłatne przelewy internetowe, Indywidualna Linia Kredytowa, usługa ułatwiająca oszczędzanie oraz karty umożliwiające płatności zbliżeniowe to wspólne elementy nowych pakietów kont w Credit Agricole. W dalszym ciągu głównymi filarami przekazu reklamowego będzie Juliette Binoche oraz czerwone krzesło.
Bank proponuje klientom trzy nowe pakiety kont – konto PROSTOoszczędzajace, PROSTOoszczędzające PLUS i PROSTOoszczędzające PREMIUM. Poprzez ich nazwy Credit Agricole odwołuje się do swojego motto: „Prosto i z sensem”.
Bank umożliwia posiadaczom nowych pakietów kont dokonywanie przelewów internetowych za darmo, a wszystkie karty wydawane do nowych kont wyposażone są w funkcję płatności zbliżeniowych oraz objęte programem Klub Rabatowy Credit Agricole Bank Polska. Dzięki niemu klienci otrzymają rabaty w ponad 7,5 tys. punktów handlowo-usługowych. Są to zarówno duże sieci, jak i lokalni dostawcy usług. Poza tym w nowej ofercie kont dostęp do serwisu internetowego CA24 będzie możliwy poprzez jednorazowe hasła SMS lub, tak jak dotychczas, za pomocą tokena.
Klientom o wysokich dochodach bank proponuje konto PROSTOoszczędzające PREMIUM, do którego przypisana jest wypukła karta MasterCard Debit Platinum, pozwalająca na wypłatę gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie za darmo. Przy wpływie miesięcznym przekraczającym 10 000 zł bank nie pobiera opłaty za jego prowadzenie.
Z kolei konto PROSTOoszczędzające PLUS to produkt adresowany do aktywnych użytkowników Internetu, którzy tylko okazjonalnie korzystając z placówki. Bank oferuje im wypukłą kartę MasterCard Debit Standard, umożliwiającą płatności w sieci oraz bezpłatny dostęp do gotówki w dowolnym bankomacie w kraju i w usłudze MasterCard cash back. Koszt jej obsługi to 6 zł. Przy wpływach na poziomie 1500 zł także posiadacz tego konta zwolniony jest z opłat za jego prowadzenie.
Osobom, których miesięczne wpływy wynoszą mniej niż 1500 zł, i którym karta debetowa (Visa Electron) służy głównie do wypłacania gotówki, Credit Agricole proponuje Konto PROSTOoszczedzajace. Opłata za jego prowadzenie wynosi tylko 4 zł, a za obsługę kart 3 zł.
Posiadacze kont PROSTOoszczędzajace oraz PROSTOoszczędzające PLUS mają do dyspozycji także Indywidualną Linię Kredytową. Dzięki niej klient ma możliwość skorzystania z tygodniowego okresu bezodsetkowego dla całej kwoty wykorzystanego limitu, co w praktyce oznacza siedmiodniowy kredyt, którego oprocentowanie wynosi 0 proc.
Credit Agricole wprowadził do swojej oferty pod nazwą „Oszczędzam na okrągło”. Dzięki niemu klienci mogą – metodą „małych kroków“ – zacząć odkładać określone kwoty. Wszystkie transakcje bezgotówkowe wykonane dowolną kartą wydaną do nowych pakietów kont powodują zaokrąglenie wydanej kwoty i przekazanie kwoty zaokrąglenia na Rachunek Oszczędzam. Klient sam wybiera, ile ma wynosić wielkość zaokrąglenia – może wybrać 50 groszy, 1 lub 5 zł.
Bank, chcąc dodatkowo zachęcić nowych klientów do systematycznego oszczędzania, oferuje im – do końca listopada b.r. – dodatkową korzyść. W promocji „Jeszcze więcej oszczędzam na okrągło” bank powiększy o dodatkowe odsetki*, zaokrąglenia uzyskane przez nowych klientów w trakcie trzech miesięcy od przystąpienie przez nich do programu „Oszczędzam na okrągło”.
Od 6 października w telewizji, która jest głównym medium kampanii, będzie można zobaczyć teaser – zapowiedź kampanii reklamowej nowej oferty kont Credit Agricole. Jego rozwinięciem będzie spot reklamowy, którego emisja rozpocznie się 11 października i potrawa do 11 listopada 2012 r.
Film reklamowy utrzymany jest w konwencji najnowszej kampanii wizerunkowej z Juliette Binoche w roli głównej. Spoty 30 wyemitują m.in. TVP, Polsat, TVN. Autorem kreacji jest agencja NestPoint, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dodatkowym wsparciem dla kampanii telewizyjnej będą działania w internecie, m.in. wyszukiwarka Google, współpraca z portalami Money.pl i Bankier.pl oraz mailingu do klientów. Usłyszymy także spoty radiowe m.in. w stacjach: Chili ZET, Eska Rock, PR3, RMF Classic. Reklamy prasowe ukażą się w dziennikach i tygodnikach opiniotwórczych.
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej i radiowej są materiały BTL. Plakaty i ulotki pojawią się we wszystkich placówkach Credit Agricole Bank Polska. Informacje o promocji klienci znajdą także na ekranach bankomatów i witrynach oddziałów.
Słowa kluczowe: Credit Agricole, kampania reklamowa, Klienci, konto bankowe, Proste konta