11 listopada ruszyła telewizyjna kampania Kredytu prostoliczonego. Credit Agricole Bank Polska promuje kredyt gotówkowy i zachęca do wzięcia udziału w loterii, w której maksymalna pula nagród wyniesie prawie 1,4 miliona złotych.
Każdy klient, który od 12 listopada do 15 grudnia zdecyduje się wzi±ć kredyt gotówkowy w Credit Agricole, może uczestniczyć w loterii zorganizowanej przez bank. Nagrod± jest spłata zaci±gniętego w promocji kredytu wraz z jego kosztami. Maksymalna wysoko¶ć spłaty wynosi 50 tysięcy złotych.
W przypadku zobowi±zań na wyższe sumy bank dokona czę¶ciowej spłaty zadłużenia. W trakcie trwania promocji aż do 25 klientów u¶miechnie się los.
Promocji Spłacimy Twój kredyt towarzyszy telewizyjna kampania Kredytu prostoliczonego. Spot nawi±zuje do poprzedniej edycji loterii i pokazuje rado¶ć z wygranej klientów banku. Zachęca w ten sposób, już w ¶wi±teczno-zimowej scenerii, do wzięcia udziału w kolejnej edycji. Film reklamowy utrzymany jest w konwencji najnowszej kampanii wizerunkowej z Juliette Binoche.
Głównym medium kampanii trwaj±cej od 11 listopada do 9 grudnia br. jest telewizja. 15-sekundowe spoty wyemituj± m.in. TVP, TVN i Polsat. Autorem kreacji jest agencja NestPoint, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Spot wyreżyserowała Małgorzata Szumowska. Artystka była wielokrotnie nagradzana, jest członkini± Europejskiej Akademii Filmowej, a magazyn „Time” uznał j± za person to watch – osobę, której karierę warto obserwować.
Uzupełnieniem reklam telewizyjnych będ± materiały BTL, informacje na ekranach bankomatów placówkach Credit Agricole Bank Polska, również reklama w internecie.
Słowa kluczowe: Credit Agricole, kampania reklamowa, Klienci, oferta, promocja, Spłacimy Twój kredyt