MiszMasz to wyjątkowa idea – połączenia mody popularnej z niszową. Pod fontanną w Blue City zaprezentuje się około 60 marek, projektantów oraz właściciele salonów centrum. Ich propozycje można będzie podziwiać i zakupić 22 listopada.
Targi MiszMasz w zamierzeniu mają odczarować błędne przekonanie, że polskie marki i projektanci są niedostępni, zbyt drodzy, nienadający się do łączenia z ubraniami z popularnych sklepów. Organizatorzy chcą udowodnić, jak właśnie te dwa fronty mody „ready to wear” w Polsce się uzupełniają, że rodzima moda „nie gryzie”. Klienci centrum będą mogli się przekonać, że polską modę można z powodzeniem łączyć z ubraniami z popularnych sklepów bez rujnowania domowego budżetu, ale za to z samymi plusami dla garderoby.
Impreza będzie reklamowana na blogach poświęconych modzie, jak Efekty Ubczne, Fashionitka czy JagaDesign, które mają po kilka tysięcy czytelników. Zapowiedzą je także magazyny i portale internetowe związane z modą, a także prasa codzienna. Tym samym przyciągnie to do Blue City wyjątkową i różnorodną klientelę. Chętni mogą odwiedzić też fanpage wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/MiszMasz.targi oraz stronę, która będzie stopniowo uzupełniana o listę wystawców, ich profile oraz plakat: https://www.facebook.com/events/355853117841441/.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City to ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Słowa kluczowe: blue city, Fashionitka, JagaDesign, miszmasz, wyjątkowa idea