Agencja PR 4 PUBLICITY nawiązała współpracę z marką Fibaro, która specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych systemów inteligencji budynków. 4 PUBLICITY, zgodnie z podpisaną umową, zajmie się działaniami wykonawczymi public relations na rzecz wizerunku publicznego marki Fibaro.
Umowa obowiązuje od grudnia 2012. Na jej mocy agencja zajmie się prowadzeniem działań o charakterze media relations, spójnych z przygotowaną dla marki Fibaro strategią komunikacji marketingowej. Celem postawionym agencji jest szerzenie idei inteligentnych rozwiązań zastosowanych w budynkach mieszkalnych, które przyczyniają się do bezpieczeństwa ich mieszkańców, ale przede wszystkim zapewniają wygodę i oszczędność energii elektrycznej.
– Zdecydowaliśmy się na zatrudnienie zewnętrznej agencji PR, aby ukierunkować przekaz o portfolio produktowym marki do wyselekcjonowanych mediów oraz potencjalnych klientów. Wybór firmy 4 PUBLICITY podyktowany był jej dużym doświadczeniem oraz rozległymi możliwościami dotarcia z informacją do odpowiedniej grupy odbiorców – mówi Joanna Ossowska, Marketing & PR Manager w Fibar Group Sp. z o. o.
– Cieszę się, że portfolio naszej agencji, w dobie kryzysu, ciągle wzbogaca się o nowych klientów. Tym razem doświadczenie w branży IT i Telecom docenił klient z branży pokrewnej, co jest dla nas dodatkowym powodem do zadowolenia. Firma Fibaro wprowadza innowacyjne i jednocześnie niedrogie rozwiązania, które sprawiają, że każdy dom może stać się inteligentny. Koniec 2012 roku przyniósł zmianę strategii komunikacji tej firmy, która chce obecnie wyjść poza branżę budowlaną – powiedziała Magdalena Cieślak, dyrektor agencji 4 PUBLICITY.
Słowa kluczowe: 4 publicity, bezpieczeństwo, Fibaro, nowy klient, zmiana strategii