Kinder Mleczna Kanapka (Ferrero) zaskakuje nową, szeroko zakrojoną kampanią reklamową.
W komunikacji kontynuowany jest format kreatywny bazujący na lodówkach przywoływanych klaśnięciem – w nowej odsłonie kampanii zmienia się jednak kontekst sytuacyjny oraz wiek bohaterów. Tym razem dzięki ich nieprzewidywalnym reakcjom oraz jeszcze większej dawce humoru podstawowy komunikat zostaje wzmocniony: to oczywiste, że Kinder Mleczna Kanapka najlepiej wpada między posiłkami.
Wraz z nowym, 30-sekundowym spotem telewizyjnym, uruchomiona zostaje strona www.kindermlecznakanapka.pl, gromadząca informacje o działaniach wokół marki
oraz przedstawiająca aktualne promocje produktowe.
Przewidziane jest mocne wsparcie kampanii w internecie – wliczając w to materiał filmowy
w konwencji „making of”, przeznaczony do serwisu YouTube. Celem kampanii jest repozycjonowanie marki Kinder Mleczna Kanapka jako propozycji przekąski między posiłkami, skierowanej do starszej młodzieży i młodszych dorosłych.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint.
Za produkcję spotu odpowiada studio Prime Time, a za produkcję strony internetowej agencja E_misja Interactive 360.
Słowa kluczowe: Ferrero, Kinder, Lodówka, Mleczna Kanapka, reklama