Od 20 sierpnia firma Agata Meble zyskała nowego dyrektora – za strategię
marketingową odpowiada Marek Gonsior.
Marek Gonsior przeszedł do Agata Meble z firmy Walmark Sp. z o.o., w której w ciągu ostatnich kilkunastu lat tworzył strategię marketingową i dynamicznie rozwijał potencjał poszczególnych brandów.
Twardą wiedzę ekonomiczną łączy z miękkimi kompetencjami psychologicznymi i kreatywnością. Z wykształcenia ekonomista (absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach), ukończył także (podyplomowo) Studia Psychologii Zachowań Społecznych i Szkołę Trenerów Biznesu.
Agata Meble to sieć 16 wielkopowierzchniowych salonów wyposażenia wnętrz, zlokalizowanych w 15 miastach Polski. Szeroki asortyment, znani i cenieni producenci (ponad 150 krajowych i 100 zagranicznych), dostępność w ofercie mebli ze wszystkich półek cenowych, wysoka jakość materiałów, konsekwentna polityka rynkowa i podążanie za najnowszymi trendami – wszystko to decyduje o dynamicznej ekspansji i coraz silniejszej pozycji firmy. Więcej informacji na www.agatameble.pl.
Słowa kluczowe: Agata Meble, dyrektor, Marek Gonsior, marketing, potencjał, wiedza ekonomiczna