W ciągu miesiąca od debiutu Alior Sync aż 40 tysięcy osób założyło w nim konta. Pierwszy
wirtualny bank nowej generacji przyciąga klientów atrakcyjną ofertą produktów
bankowych, a także usługami dotychczas niedostępnymi na rynku takimi jak przelewy na
Facebooku, Menedżer Finansów czy Wirtualny Oddział. Ten ostatni odwiedziło już 160 tys.
osób.
Alior Sync to bank nowej generacji, który w pełni synchronizuje się z potrzebami swoich klientów.
Oferta Banku daleko wykracza poza standardowe usługi i jest adresowana do osób aktywnie
korzystających z nowoczesnych rozwiązań i poszukujących najefektywniejszych sposobów
oszczędzania oraz wydawania pieniędzy.
„40 000 klientów, którzy w ciągu 30 dni skorzystali z usług Alior Sync, to dowód na to,
że Polakom, już nie wystarcza oferta tradycyjnych banków internetowych. To jednak dopiero
początek. Cały czas pracujemy nad tym, aby zwiększyć komfort korzystania z usług i produktów
Alior Sync i sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Już wkrótce udostępnimy nowe
funkcjonalności” mówi Wojciech Sobieraj, Prezes Zarządu Alior Banku.
Atrakcyjność oferty Alior Sync potwierdzają branżowe rankingi. Według analityków portalu
Comperia.pl konto osobiste Alior Sync jest obecnie najlepszym rachunkiem internetowym
dostępnym na rynku. Brak opłat za prowadzenie konta, wydanie i użytkowanie karty debetowej,
wysoki 5procentowy zwrot wydatków za zakupy w Internecie, bezpłatne przelewy internetowe,
w tym 10 przelewów natychmiastowych w miesiącu, oraz możliwość korzystania ze wszystkich
bankomatów w Polsce i wszystkich wpłatomatów sieci Euronet bez opłat to zalety konta, z którego
korzysta już 40 000 klientów.
Ponadto, każdy posiadacz rachunku w banku Alior Sync może korzystać z szeregu usług i narzędzi
dodatkowych, takich jak Menedżer Finansów, możliwość realizowania przelewów na Facebooku,
strefy zakupów „Zrób Dobry Deal” czy bezpłatnego dostępu do Strefy Rozrywki z darmowymi
filmami i muzyką oraz możliwością zakupu gier z 40procentowym rabatem.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Alior Sync przygotował wyjątkowo prosty sposób
zakładania konta. Wystarczą średnio 3 minuty, aby wypełnić intuicyjny formularz, a następnie
potwierdzić wniosek przelewem z innego banku. Proces jest w pełni wirtualny nie wymaga
podpisywania papierowych umów czy oczekiwania na przybycie kuriera. Z tego sposobu założenia
konta skorzystało blisko 90% klientów Banku (pozostali wybrali usługę kurierską). Równie łatwo
można zamawiać kolejne produkty, oferowane przez Alior Sync.
Klienci Alior Sync logują się do systemu bankowości internetowej średnio 13 000 razy
dziennie. Jako jedyni w Polsce mogą w tym celu zdefiniować dowolny alias (imię, pseudonim)
zamiast identyfikatora oraz wybrać jedną spośród czterech dostępnych metod logowania (hasło
niemaskowane, hasło maskowane, token lub połączenie kropek na ekranie). Ponad 25% klientów
Alior Sync korzysta z kompleksowego systemu bankowości mobilnej, udostępnionego w formie
aplikacji na telefony z systemami iOS (iPhone) oraz Android, zapewniającej pełną integrację
smartfona z wirtualnym bankiem.
Alior Sync jako pierwszy bank oferuje pełną obsługę w Wirtualnym Oddziale, w którym przez
7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę można połączyć się z osobistym doradcą i za pośrednictwem
Internetu załatwić wszystkie sprawy, które dotychczas można było zrealizować tylko
w tradycyjnym oddziale. Do tej pory Wirtualny Oddział odwiedziło już 160 000 osób. Mimo
ogromnego zainteresowania ofertą Banku, średni czas oczekiwania na połączenie wynosi ok. 30
sekund. Klienci mogą kontaktować się z Wirtualnym Odziałem za pośrednictwem czatu, rozmowy
audio bądź połączenia video. Największą popularnością cieszy się czat z tej formy kontaktu
z Bankiem skorzystało 85% klientów. O najwyższą jakość usług świadczonych przez Alior Sync
dba ponad 120 konsultantów, zatrudnionych w Wirtualnym Oddziale. Spośród ponad 27 000 ocen,
wystawionych dotąd przez klientów, pracownicy Wirtualnego Oddziału otrzymali średnio noty
4,65 (w skali 05) w zakresie jakości i 4,43 w zakresie wiedzy merytorycznej.
Alior Sync cieszy się również ogromnym zainteresowaniem na Facebooku i jest wśród banków
niekwestionowanym liderem zarówno pod względem zaangażowania fanów, jak i szybkości ich
pozyskiwania. Bank ma już ponad 15 000 fanów, którzy w okresie 16.0616.07.2012 wpisali
blisko 6 000 komentarzy i prawie 5 000 razy kliknęli „Lubię to!”. Internauci docenili w ten
sposób otwarty styl komunikacji Alior Sync oraz możliwość realnego wpływania na jego ofertę.
Po wysłuchaniu opinii klientów Alior Sync udostępnił bezpłatnie wpłatomaty sieci Euronet,
podwyższył limit maksymalnej kwoty lokaty 6miesięcznej oprocentowanej 6,5% w skali roku oraz
wprowadził szereg zmian i udogodnień w systemie bankowości internetowej.
Słowa kluczowe: Alior Sync, Klienci, oferta, produkty, wirtualny bank