Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, wprowadziła nowy interfejs użytkownika (ang. UI – User Interface) oraz aplikację mobilną do rezerwacji. Amadeus e-Travel Management, internetowe narzędzie do rezerwacji podróży służbowych, wykorzystywane przez ponad 6000 korporacji na 59 światowych rynkach, pomaga przedsiębiorstwom w redukcji kosztów oraz uzyskaniu całkowitej kontroli nad każdym aspektem podróży służbowej.
– Cieszymy się z wprowadzenia nowego interfejsu użytkownika rozwiązania AeTM, który dostarcza zaktualizowane funkcjonalności, podobne do tych, jakie oferują turystyczne strony internetowe. Po udanympilotażuw Irlandii jesteśmy obecnie wtrakcie migracji na wieluinnych rynkachEMEA. Wprowadzenie rozwiązania przebiegło bez zakłóceń, przy minimalnej komunikacji znaszymi pracownikami, od których otrzymywaliśmy same pozytywne opinie.Dobrze jest widzieć jak AeTMewoluuje. Czekamy na jego dalszeaktualizacjei nowe funkcje – skomentował Olive Kavanagh, Travel Category Manager, Strategy & Technology, Microsoft.
Workflow rozwiązania AeTM został całkowicie przebudowany, usprawniając proces rezerwacji, który stał się łatwiejszy i szybszy pod względemwyszukiwania, rezerwowania, przeglądania
i zatwierdzania. Zmiany te, w połączeniu z nowyminterfejsem, umożliwiają klientom
i organizatorompodróży sprawniejsze przejście przezproces rezerwacji, który stał siębardziej intuicyjnyi płynny, a także szybszy. Nowy interfejs rozwiązania AeTM przypomina swoim wyglądem i działaniem strony internetowe o tematyce rekreacyjnej, dzięki czemu umożliwiawiększąakceptacjęfirmowej polityki podróży, minimalizując jednocześnie koniecznośćintensywnegozarządzania podróżami służbowymi i działaniami związanymi zupoważnieniami, a tym samym obniża koszty prowadzeniabiznesu.
W związku zwprowadzeniem na rynek nowegointerfejsu, Amadeus prezentujemobilnąaplikację do rezerwacji –Amadeus e-Travel Management Mobile–która obecniejest poddawana testom beta w Skandynawiii będzie dostępnadla pierwszych użytkowników wciągu najbliższych kilku miesięcy. Nowe narzędzie umożliwiapodróżnym dokonywanie rezerwacji lotniczych i kolejowychza pomocą urządzeń mobilnych, w tym iPhone’ów i smartfonów z systemem Android, zapewniając im skuteczność iciągłość usług w dowolnym miejscu i czasie.
– Część naszychnajwiększych klientówkorzysta zAmadeus e-TravelManagement. Kilka tygodni temu odwiedzaliśmy ichw celu demonstracji nowegointerfejsu iprzejścia przez procesmigracji.Są oni zachwyceniudoskonaleniamii czekają nie tylko na możliwość osobistego przetestowania narzędzia, ale także chcą jak najszybciej oferować je swoim klientom, którzy zyskająwiększą intuicyjność i prostotę korzystania z nowego rozwiązania– skomentowałGrahamWhite,Support Analyst,Application Support Team,House ofTravel.
– Nadal chcemy zwiększać nasze wysiłkii inwestycje, aby dostarczać jeszcze więcej rozwiązań spełniającychpotrzebyszybkorozwijającej się branży zarządzaniapodróżami służbowymi.Klienci
i partnerzy pokazujący nam, w jaki sposób powinniśmy rozwijać technologię i uzupełniać ofertę, sągłówną siłą napędzającąnasze priorytety. Opinie klientów, którzy testowalioba narzędzia, majązdecydowanie pozytywny wydźwięk.Nie ulega wątpliwości, że nasze podejście partnerskie, kompetencje w zakresie technologiipodróży,możliwościinwestycyjne,a także doświadczenie
w obsłudzeklientów iwizja strategiczna, to przepis na sukces – zarówno dziś, jak iw przyszłości– dodał Albert Pozo, VP Global Customer Group, Amadeus.
Słowa kluczowe: amadeus, Amadeus e-Travel Management, interfejs użytkownika, podróże służbowe, wiodący partner technologiczny