W tym roku na gali Mixx Awards, organizowanej przez IAB, tytuł Agencji Roku otrzymała Artegence i VML Poland.
Jury uzasadnia swój wybór następująco: „W minionym roku Artegence wraz z Efigence kompleksowo pracowały nad innowacyjnymi projektami dla klientów z sektora finansowego. Projekty te wymagały trudnego połączenia kreatywności z technologią. Udało się to zrobić bez zgrzytu, o czym świadczą zebrane już nagrody.
Za dokonanie rewolucji w bankowości czyli m.in. projekt nowego mBanku, który zachwycił międzynarodową bankowość zdobywając m.in. tytuł najlepszego internetowego i mobilnego banku na świecie (EFMA), Best of Show na Finovate London i Finovate New York, zyskał uznanie redakcji TechCrunch oraz analityków Forrester Research, a jego kampania prelunchowa udowodniła, że reklamy banków nie muszą być nudne.
Za nagrodzony na festiwalu KTR w kategorii „Kreatywność w technologii” scoring kredytowy dla Alior Banku i Idea Banku, który przeniósł uciążliwy proces przyznawania kredytu offline do online, oszczędzając ludziom cenny czas.”
– Bardzo cieszymy się z tytułu Agencji Roku, szczególnie że jest przyznany za innowacyjne projekty, nagradzane nie tylko w Polsce ale również za granicą. Mimo, że nasza historia zaczęła się w 1995 r. jesteśmy niezmiennie pełni twórczej pasji. Chciałbym szczególnie podziękować naszym klientom, bo dzięki zaufaniu, którym nas obdarzają, razem sięgamy gwiazd – mówi Artur Gortych, prezes Artegence.
Artegence jest agencją reklamową, specjalizującą się we wdrażaniu kompleksowych rozwiązań marketingowych w mediach interaktywnych. Istnieje od 1995 r., czyli praktycznie od początku internetu komercyjnego w Polsce. www.artegence.com. Od maja 2013 r. Artegence jest częścią grupy Efigence.
Osoba kontaktowa: Olga Sarzyńska, Communication Manager, M: 508 020 188, [email protected]
Słowa kluczowe: 2013, agencja, artgence, Polska, rok, VML