Po raz trzeci marka Top Secret wraz z miesięcznikiem Claudia proponują czytelniczkom i klientkom
limitowaną kolekcję Claudia & Top Secret.
Projekt ma charakter wizerunkowo – sprzedażowy. Na łamach marcowego numeru miesięcznika
Claudia, który ukaże się na rynku 21 lutego zaprezentowano kilkustronicową sesję mody specjalnie
dedykowaną kolekcji. Wydanie ma 2 zamienne okładki z tej właśnie sesji. Tego dnia ubrania i
akcesoria trafią też do sprzedaży w sieci sklepów Top Secret w całej Polsce , gdzie zostaną w specjalny
sposób wyeksponowane i oznaczone. Dodatkowy komunikat pojawi się również na witrynach.
Wsparciem sprzedaży jest specjalny -25% rabat na zakupy kolekcji w całej sieci Top Secret oraz
sklepie internetowym dla czytelniczek Claudii , obowiązujący do 31 marca.
Linia składa się z wiosennych ubrań i dodatków, obejmujących różnorodny asortyment , w
sumie jest to 65 modeli i 160 tysięcy sztuk ubrań i akcesoriów (w tym 39 modeli ubrań i 26
akcesoriów). Klimat kolekcji Claudia & Top Secret jest bardzo wdzięczny i romantyczny. To poetyckie
potraktowanie kobiecości poprzez delikatne, zwiewne tkaniny , plisowania, falbany oraz liczne
koronki, pojawiające się za równo w klasycznych odcieniach bieli i czerni jak i w bardzo modnych
odcieniach pastelowych. Elegancki charakter podkreśla wysublimowana paleta kolorystyczna
opierająca się na delikatnych rozbielonych beżach, kremach, różach i szarościach, przełamanych
koralowym różem. Ważne znaczenie ma tu również złoto, pojawiające się w wykończeniach np.
zamkach oraz biżuterii. Ogólny look jest miękki, łączący w sobie kontrasty np. długą, plisowaną
spódnicę łączymy z kurtką eko-skóry. Pojawiają się również kobiece płaszczyki w mocnych odcieniach
np. koralowego różu lub z kontrastowymi wstawkami.
Marcowe wydanie Claudii ze specjalną kolekcja Top Secret wspierane jest kampanią telewizyjną
(TLC, Club TV, Polsat Cafe, Zone Reality, Zone Romantica, TVN Style i TVN 24), radiową (Wawa, Vox,
Plus, Zet), prasową (Gala, Glamour, Focus, Moje gotowanie).
Projekt zyskał też wsparcie marketingowe w postaci artykułów promocyjnych na portalach.
Słowa kluczowe: Claudia, moda, nowa kolekcja, rabaty, Top Secret, zakupy