Należąca do Grupy Kapitałowej Redan marka Top Secret, wspólnie z miesięcznikiem Claudia, po raz trzeci przygotowała limitowaną kolekcję Claudia&Top Secret. Stanowi ona 15% łącznej wiosennej oferty tej marki skierowanej do kobiet.
„Prowadzone wspólnie z miesięcznikiem Claudia działania wizerunkowe, mają pozytywne przełożenie na wzrost sprzedaży w segmencie modowym Redanu. Poprzednie dwie edycje tego projektu odbyły się odpowiednio w sezonie wiosennym i jesiennym minionego roku. Bazując na wykorzystaniu synergii dwóch silnych brandów przyniosły nam zakładane efekty biznesowe. Dlatego zdecydowaliśmy się kontynuować działania także w bieżącym roku. W ten sposób systematycznie poszerza się grono naszych klientek, co wpływa na poprawę obrotów placówek, a także sprzedaży e-sklepu.” – powiedział Michał Kałużyński, Wiceprezes Top Secret sp. z o.o.
W marcowym numerze miesięcznika Claudia, który w ubiegłym tygodniu trafił do sprzedaży, zaprezentowana jest sesja zdjęciowa limitowanej kolekcji Claudia&Top Secret. W tym samym terminie pełna oferta linii trafiła także na półki sklepowe sieci Top Secret. „Prezentacja kolekcji w Claudii przyciąga klientki do naszych sklepów.”- podkreślił Kałużyński. Wsparcie sprzedaży stanowi specjalny rabat dla czytelniczek Claudii na zakupy limitowanej kolekcji. Marcowe wydanie magazynu Claudia wspierane jest kampanią telewizyjną (TLC, Club TV, Polsat Cafe, Zone Reality, Zone Romantica, TVN Style i TVN 24), radiową (Wawa, Vox, Plus, Zet), i prasową (Gala, Glamour, Focus, Moje gotowanie).
Linia Claudia&Top Secret składa się z wiosennych ubrań i dodatków, licząc łącznie 65 modeli. Kolekcja ma romantyczny wyraz wykorzystujący zwiewne tkaniny, plisowania, falbany oraz liczne koronki. Pojawiają się one za równo w klasycznych odcieniach bieli i czerni jak i w bardzo modnych kolorach pastelowych, przełamanych koralowym różem.
Oferta dostępna jest w sieci salonów multi- i monobrandowych Top Secret oraz w sklepie on-line.
Słowa kluczowe: Claudia&Top Secret, dodatki, Redan, Top Secret, ubrania