Fat Baby wygrała przetarg na obsługę reklamową ATL firmy Rossmann. Agencja odpowiada za opracowanie strategii oraz narzędzi promocji marki Rossmann we wszystkich kanałach komunikacji.
Pierwszym rezultatem współpracy pomiędzy Fat Baby i Rossmann jest kampania taktyczna realizowana pod hasłem: „Ceny z efektem łał”. Jej zadaniem jest szerokie informowanie przedstawicieli grupy docelowej o promocjach cenowych w sieci sklepów Rossmann. Główny przekaz kampanii podkreśla, że niezwykle bogata oferta Rossmann, która przykuwa uwagę różnorodnością stale dostępnych produktów, jest również wyjątkowa pod względem konkurencyjnie niskiej „ceny z efektem łał”.
Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: telewizję, internet, radio, materiały BTL dystrybułowane w sklepach. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy BiFri. Spoty TV wyprodukowało Papaya Films, postprodukcją zajęło się studio Lunapark.
Słowa kluczowe: Fat baby, Klienci, oferta, Rossmann, współpraca