Grupa Kapitałowa Redan kontynuuje realizację strategii Express Yourself dla segmentu modowego oraz działań intensyfikujących sprzedaż. Marka Top Secret realizuje filmy stylizacyjne mające na celu ułatwienie klientom decyzji zakupowych. W planach jest emisja 6 filmów w sezonie.
„Wprowadzenie filmów stylizacyjnych jest wyjściem naprzeciw potrzeb naszych klientów oraz następstwem usługi dostępnej w sieci sklepów Top Secret, polegającej na fachowych poradach stylistów w trakcie zakupów. Chcemy ułatwić decyzje zakupowe naszym klientom, nie tylko w tradycyjnej sieci sprzedaży, ale także w sklepie on-line”. – powiedział Michał Kałużyński, Prezes Zarządu Top Secret Sp. z o.o.
Marka Top Secret rozpoczęła realizację cyklu filmów stylizacyjnych (Top Secret TV), w których stylistki Top Secret przedstawiają trendy sezonu przy wykorzystaniu kolekcji Top Secret, Troll i Drywash. Filmy prezentują np. możliwości wykorzystania jednej sukienki na wiele okazji, porady dla pań i panów jak latem wyglądać elegancko. Pierwsze filmy można obejrzeć na kanale Top Secret na youtube: www.youtube.com/user/topsecretandfriends oraz w serwisie topsecret.pl. Kolejne odcinki pojawią się na przełomie czerwca i lipca i dodawane będą kolejno co dwa tygodnie.
Top Secret TV jest jednym z elementów realizacji nowej strategii dla sektora modowego – Best Fashion World to Express Yourself. Jej celem jest realizacja dalszych wzrostów sprzedaży poprzez zmiany w ofercie produktowej w sektorze fashion, ekspansję na rynkach wschodnich, rozwój platformy e-commerce oraz integrację między poszczególnymi kanałami sprzedaży
Projekt realizowany jest przez dział marketingu Top Secret przy współpracy z THINKINGmedia.
Słowa kluczowe: Best Fashion World, Express Yourself, Filmy stylizacyjne, grupa Kapitałowa, Michał Kałużyński, potrzeby klientów, Redan, Top Secret