Jak zdobyć modnego Fiata 500L? Kreatywnością! Przekonał się o tym zwycięzca konkursu na najlepszy scenariusz skeczu o Oranżadzie Hellena z udziałem kabaretu Ani Mru Mru – Robert z Puław, który wziął udział w promocji konsumenckiej Oranżady Hellena – Cudze chwalicie, swego nie znacie i zdobył główną nagrodę – Fiata 500L oraz zaproszenie na plan zdjęciowy w charakterze reżysera spotu. Najlepszy scenariusz wybrali bohaterowie tegorocznej kampanii promocyjnej Oranżady Hellena – członkowie kabaretu Ani Mru Mru.
Marka Hellena jakością swoich produktów, udowadnia, że polskie napoje mogą z sukcesem walczyć o przychylność konsumentów. Tegoroczna ogólnopolska kampania Cudze chwalicie, swego nie znacie przekonała Polaków, ze rodzime napoje to najlepszy wybór oraz promowała Oranżadę Hellena.
Efektem współpracy marki Hellena z kabaretem Ani Mru Mru była nie tylko szeroko zakrojona kampania, realizowana w wielu kanałach, np. YouTube, media społecznościowe, internet, outdoor, radio, POS oraz w punktach sprzedaży, ale też, trwająca trzy miesiące – promocja konsumencka w formie konkursu. Osią przewodnią pozostawały cały czas pełne humoru skecze, prezentowane na YouTube i na pierwszym profilu Oranżady Hellena na Facebooku. Nośnikami przekazu było m.in: 20 000 000 promocyjnych opakowań Oranżady Hellena, 46000 sztuk materiałów POS, 422 tablice Outdoor czy 532 spoty radiowe w ponad 100 najpopularniejszych stacjach radiowych. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadała agencja GonnaBe.
Słowa kluczowe: 500, fiat, finał, moda, model, promocja