Familijne wafelki Mleczne, z oferty Jutrzenki Colian, pojawiły się w sprzedaży w sierpniu br., a już zdobyły uznanie szerokiego grona konsumentów. Produkt został wyróżniony w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta. Wyjątkowo kruche i wyraziście mleczne wafelki otrzymały tytuł w kategorii Odkrycie Roku 2013.
Nowość marki Familijne, Familijne wafelki Mleczne mimo krótkiej obecności na rynku zostały zauważone i docenione przez konsumentów. Przejawem udanego debiutu produktu jest wyróżnienie w prestiżowym plebiscycie Laur Konsumenta. Familijne wafelki Mleczne zdobyły tytuł i godło Odkrycie Roku 2013.
Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, wyłaniający najpopularniejsze produkty, marki i usługi. Kategoria Odkrycie Roku została stworzona z myślą o nowych, innowacyjnych produktach oraz usługach, które funkcjonują na rynku od stosunkowo niedługiego czasu. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz ankieterów działających w całym kraju. Organizatorem plebiscytu jest redakcja Rzecz o Biznesie, dodatku do dziennika Rzeczpospolita oraz Kowalski Pro-Media.
Na rynkowy sukces Familijnych wafelków Mlecznych przełożyła się spójna i konsekwentnie realizowana kampania reklamowa marki Familijne, w tym działania informujące o nowości. Zakrojone na szeroką skalę aktywności przyczyniły się do bardzo dobrego przyjęcia produktu przez detalistów, zbudowania jego dystrybucji oraz zachęcenia konsumentów do jego spróbowania.
Familijne wafelki Mleczne to wyjątkowo delikatne, cienkie i wąskie wafelki z grubą warstwą kremu. Stanowią propozycję dla osób ceniących w słodyczach wyrazisty, mleczny smak. Są dedykowane przede wszystkim dzieciom, ale amatorów zyskują także wśród dorosłych.
Producent: Jutrzenka Colian
Marka: Familijne
Produkt: Familijne wafelki Mleczne
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Berlińska
Kolterman Media Communications
tel. 22 392 06 21
kom. 509 922 081
e-mail: [email protected]
Słowa kluczowe: 2013, godło, konsument, laur, rok, wafelek