Grupa Kapitałowa Redan uzyskała w lipcu br. obroty na poziomie 34,8 mln zł, co oznacza 3% poprawę r./r. Najlepiej wypadła dyskontowa sieć TextilMarket, której sprzedaż w minionym miesiącu poprawiła się o 7%. Segment modowy zanotował minimalny 1% spadek obrotów.
O 3% do 34,8 mln zł wzrosły w lipcu obroty Grupy Redan, względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku. Powierzchnia handlowa całej sieci należącej do właściciela marek Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket, zwiększyła się r./r. o 4% do 99,7 tys. m2. Narastająco przez pierwsze siedem miesięcy br. łączne przychody Grupy Redan poprawiły się r./r. o 7% i wyniosły 243,6 mln zł.
Obroty sieci TextilMarket wyniosły w lipcu 18,1 mln zł, czyli o 7% więcej niż w tym samym miesiącu poprzedniego roku. W tym czasie powierzchnia handlowa tego segmentu zwiększyła się
o tylko o 0,5% do 60,4 tys. m2. W ujęciu narastającym od stycznia do lipca sprzedaż w dyskontach zapewniła 124 mln zł, czyli o 5% więcej niż w analogicznym okresie 2012 r.
W segmencie modowym obroty w lipcu 2013 r. spadły o 1% r./r. i wyniosły 16,7 mln zł. Z tego e-commerce zapewnił 2 mln zł przychodów, czyli 35% więcej niż przed rokiem. Narastająco przez pierwszych siedem miesięcy sprzedaż odzieży pod markami Top Secret, Troll i Drywash przyniosła łącznie 119,6 mln zł, co oznacza wzrost o 10% r./r. Z tego poprzez e-sklep do klientów trafiły towary za 15,4 mln zł. To o 48% większa wartość w porównaniu do tego samego okresu 2012 r.
Na koniec minionego miesiąca powierzchnia sklepów segmentu modowego sięgała 39,0 tys. m2 i była o 10% większa niż rok wcześniej.
Słowa kluczowe: Grupa Kapitałowa Redan, grupa redan, lipiec, Textilmarket, wzrost