Grupa Żywiec jest najlepiej postrzeganą firmą w sektorze produktów szybko zbywalnych wg. najnowszego badania, które przeprowadziła firma Randstad. Badanie dotyczyło 150 największych przedsiębiorstw w Polsce z różnych sektorów gospodarki i zostało przeprowadzone na grupie 7000 Polaków.
Wyniki badań pokazują, że najważniejszymi kryteriami, którymi kierują się Polacy przy wyborze przyszłego pracodawcy są stabilność finansowa firmy (72 proc.), bezpieczeństwo zatrudnienia (70 proc.), przyjazna atmosfera w pracy (54 proc.), interesująca praca (50 proc.) i wynagrodzenie (49 proc.).
79 proc. osób, które wzięło udział w badaniu Randstad zna największego pracodawcę w branży piwnej na tyle dobrze, aby mieć o nim opinię, co wskazuje na wysoką świadomość marki Grupy Żywiec jako pracodawcy. Ankietowani uznali także, że pod względem przyjaznej atmosfery w pracy, Grupa Żywiec jest trzecią najpopularniejszą firmą w Polsce. Według badania, 40 proc. respondentów chciałoby pracować w Grupie Żywiec.
„Bardzo się cieszymy, że Grupa Żywiec znalazła się w ścisłej czołówce najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce. Tym bardziej, że zostaliśmy jednocześnie najbardziej atrakcyjnym pracodawcą w sektorze FMCG” – mówi Robert Bębenek, Dyrektor ds. Rozwoju i Rekrutacji Grupy Żywiec.
Słowa kluczowe: grupa żywiec, pracodawca, produkty, Robert Bębenek, Wyniki badań