W ostatnich dniach ruszył plebiscyt na „Najciekawsze Logo Banku 2012” organizowany przez Banking-Magazine. Działaniami komunikacyjnymi dla tej akcji zajmie się agencja GutPR – jeden z partnerów plebiscytu.
„Najciekawsze Logo Banku 2012” to pierwsza edycja konkursu, mającego na celu wyłonienie najciekawszego znaku graficznego banku. Obsługą mediową plebiscytu na „Najciekawsze logo banku” zajmie się agencja GutPR.
Wyboru najciekawszego loga banku dokona kapituła złożona z osobowości reprezentujących różne środowiska, począwszy od dziennikarzy prasowych, radiowych, analityków finansowych, osób zarządzających serwisami internetowymi o tematyce finansowej czy osób zajmujących się obrotem wierzytelnościami. Do udziału w kapitule konkursowej została zaproszona także Hanna Gehrke-Gut z agencji GutPR.
Partnerami plebiscytu są: EGB Investments S.A., Agencja GutPR, Manager – Magazyn kadry zarządzającej, agencja prasowa Artivia, finansosfera.pl, structus.pl, forumphoto.pl
Słowa kluczowe: Banking-Magazine, GutPR, Najciekawsze Logo Banku, partner, plebiscyt