Universal McCann wygrał przetarg na obsługę mediową HBO Polska. Zaproszone do przetargu domy mediowe otrzymały zadanie zaplanowania kampanii dla jednego z seriali produkowanych przez HBO Polska. Universal McCann został doceniony za kompleksowe myślenie o komunikacji mediowej i ciekawe rozwiązania zarówno w mediach tradycyjnych, jak i elektronicznych.
Jesteśmy dumni z powiększenia się portfolio naszych klientów o tak ważną markę jaką jest HBO Polska- mówi Zofia Sanejko, VP Universal McCann – Naszym celem było dokładne zrozumienie potrzeb Klienta oraz specyfiki kategorii. Cieszymy się, że nasze podejście i szerokie myślenie o komunikacji zostało docenione i sprawiło, że powierzono nam obsługę mediową HBO Polska.
HBO (HOME BOX OFFICE) to płatna telewizja, która powstała w 1972 roku w Stanach Zjednoczonych jako część koncernu Time Warner Entertainment Company LP. HBO w Polsce działa od 17 września 1996 roku i jest częścią HBO Europe. W Polsce HBO oferuje pakiet kodowanych kanałów filmowych: HBO, HBO2 i HBO Comedy (w jakości SD i HD), oraz serwisy HBO OD i HBO GO, a także pakiet kanałów Cinemax. Kanały te i serwisy są dostępne większości sieci kablowych, IPTV oraz na 2 platformach cyfrowych: Cyfrowy Polsat i NC+. W Polsce HBO jest również producentem filmów dokumentalnych oraz seriali, w tym Bez tajemnic, którego trzeci sezon niedawno pojawił się na antenie.
###
Universal McCann jest domem mediowym – częścią międzynarodowej sieci Interpublic Group of Companies.
UM całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej.
Więcej informacji:
Karolina Legula Daria Wackerman-Dobosz
Marketing & Group Account Director Multi Communications
T : +48 22 21 01 424 T: 664 117 109
E : [email protected] E: [email protected]
Agnieszka Niburska
Deputy Marketing Director – Public Relations
HBO Polska, ul. Puławska 17, 02-515 Warszawa
tel.: +48 22 852 88 38, fax: +48 22 852 88 02
gsm: +48 601 24 90 60
Słowa kluczowe: hbo, klient, Polska, portfolio, Universal McCann