Warszawa, 13 sierpnia 2012 r. — HP przedstawił nowe usługi zaprojektowane z
myślą o tym, by pomóc organizacjom zwiększyć przychody i poziom satysfakcji
klientów poprzez optymalizację wydajności obsługi centrów kontaktów z
klientami.
Sposoby kontaktów z klientami zmieniają się wraz z błyskawicznym rozwojem
mediów społecznościowych. Aby sprostać potrzebom klientów, przedsiębiorstwa
muszą przeobrazić swoje centra obsługi w ośrodki zarządzania relacjami z
klientami (CRM) oraz zapewnić gromadzenie znaczących, wnikliwych danych.
Nowe usługi HP HP Transformation Services – Customer Engagement
Management (CEM) zostały opracowane tak, by pomagać firmom w zapewnieniu
doskonałej obsługi klientów, z wykorzystaniem wszystkich kanałów komunikacji,
takich jak smartfony, media społecznościowe czy poczta e-mail, i dzięki temu
zwiększać swoją przewagę konkurencyjną.
Usługi te pomagają gromadzić dane takie, jak poziom zadowolenia konsumenta
z transakcji, a także oszacować prawdopodobieństwo, z jakim poleci on usługi
lub produkty swoim znajomym. Te informacje z kolei umożliwiają organizacjom
stałą poprawę jakości obsługi klientów.
Dzięki HP Transformation Services – CEM HP może wspomóc swoich klientów
w podnoszeniu poziomu rentowności firmy poprzez zwiększanie przychodów
z każdej transakcji, obliczanych na podstawie obsłużonych kontaktów,
sprzedanych produktów lub przychodów uzyskanych przez poszczególnych
przedstawicieli handlowych.
Aby ocenić jakość i wydajność obsługi centrum kontaktów z klientami
przedsiębiorstwa współpracującego z HP, konsultanci przeprowadzają analizę
bieżącej sytuacji i porównują ją z najlepszymi punktami odniesienia obecnymi
w branży. Po zgromadzeniu tych danych HP identyfikuje obszary, w zakresie
których możliwe jest wdrożenie udoskonaleń, np. odpowiednie wykorzystanie
personelu, procesów, norm i środowiska technologicznego.
W oparciu o wyniki analizy HP przygotowuje kompleksowy plan działania
umożliwiający wprowadzenie zmian w procesach biznesowych. Plan
kompleksowy uwzględnia inicjatywy mające na celu wyeliminowanie różnic
pomiędzy obecnym i planowanym stanem centrum kontaktów z klientami,
jednocześnie równoważąc inwestycje, korzyści, harmonogram i ryzyko z tym
związane.
HP oferuje również usługi doradztwa i wsparcia mające na celu pomoc klientom
w uzyskaniu jak największych korzyści związanych z dokonanymi wdrożeniami.
Na przykład, warsztaty pt. „Sposoby wdrażania…”, wykorzystujące zasoby
najlepszych rozwiązań HP, koncentrują się na dostarczaniu rozwiązań
dostosowanych tak, by odpowiadały ograniczeniom zasobów czasowych i
budżetowych klienta. Skrócenie procesu szkolenia i wdrażania zmian może
pomóc przyspieszyć osiąganie zysków.
Słowa kluczowe: hp, HP Transformation Services, Klienci, obsługa, poziom satysfakcji, przychody