Firmy ASUS i Intel zaprezentowały „Transformation Day” – krótki klip rozpoczynający kampanię „In Search of Incredible”. W filmie pokazano jak ASUS Transformer Book Trio może zmienić zwykły dzień w niesamowitą przygodę oraz zaprezentowano sposób, w jaki ten wszechstronny laptop pozwala płynnie przechodzić między pracą a rozrywką.
Jeff Yang, Dyrektor ds. marketingu w ASUS, ogłosił nawiązanie współpracy między firmami, mówiąc: “Po dwóch udanych latach, nasza kampania „In Search of Incredible” oferuje klientom jeszcze bardziej niezwykłe doświadczenia. Dzięki wiodącym rozwiązaniom technologicznym i koncentracji na potrzebach klientów, ASUS i Intel nieustannie podnoszą poprzeczkę. Cieszymy się mogąc zaprezentować kolejną fantastyczną globalną kampanię w 2013 r.”
Modele ASUS Transformer Book Trio, Transformer Book T100 i Transformer Book T300 to najnowsze z innowacyjnych urządzeń oferowanych przez firmę ASUS. Nowe Transformery to dwuczęściowe, składane konstrukcje, dzięki czemu łączą wydajność i efektywność pracy notebooka z mobilnością tabletu. Zapewniają użytkownikom możliwość płynnego i błyskawicznego przełączania się pomiędzy jednym a drugim urządzeniem. ASUS Transformer Book Trio idzie nawet o krok dalej. Stacja dokująca z klawiaturą wyposażona jest we własny procesor i może funkcjonować jako niezależny stacjonarny komputer PC po podłączeniu zewnętrznego monitora, podczas gdy odłączonego ekranu można używać, jako tabletu z systemem Android.
Historia kampanii „In Search of Incredible”
Od 2011 r. firmy ASUS i Intel współpracują przy globalnej kampanii promocyjnej produktów marki ASUS pod hasłem „In Search of Incredible”. Pierwsza edycja kampanii skupiała się na modelach ASUS Zenbook i N Series, korzystając ze wsparcia muzyków Jaya Chou i Jasona Mraza, jako ambasadorów marki. Druga edycja kampanii była poświęcona notebookowi ASUS TAICHI i doprowadziła do powstania niezwykłego filmu dokumentalnego o najlepszych linoskoczkach świata. W tym roku ASUS i Intel świętują rozpoczęcie trzeciej edycji kampanii premierą klipu „Transformation Day”.
Strona kampanii „In Search of Incredible” oraz film wideo “Transformation Day” są dostępne pod adresem http://www.asus.com/in-search-of-incredible
O firmie ASUS:
ASUS jest wiodącą firmą nowej ery cyfrowej, o bogatym portfolio, na które składają się notebooki, netbooki, tablety, płyty główne, karty graficzne, napędy optyczne, stacjonarne komputery osobiste, serwery, rozwiązania bezprzewodowe, telefony komórkowe i urządzenia sieciowe. Kierująca się dążeniem do innowacyjnych rozwiązań i najwyższej jakości produktów, firma ASUS projektuje i wytwarza produkty, które idealnie zaspokajają potrzeby dzisiejszego domu i biura. Firma ASUS zdobyła w 2012 roku 4168 nagród, i to właśnie jej przypisywane jest zrewolucjonizowanie przemysłu komputerowego dzięki komputerom Eee PC™. Firma zatrudnia ponad 12500 pracowników, w tym zespół badawczo-rozwojowy złożony z 3800 inżynierów. W 2012 roku dochód firmy wyniósł ok. 14 mld. dolarów amerykańskich.
Słowa kluczowe: asus, firma, intel, Kampania, odsłona, prezentacja