Podravka rozpoczęła nową kampanię reklamową kostek rosołowych Vegeta. Spoty reklamowe emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i na kanałach tematycznych – w blokach reklamowych oraz w formie billboardów sponsorskich przed wybranymi programami i serialami. Kampania reklamowa bulionów Vegeta rozpoczęła się 1 kwietnia 2015 i trwać będzie do końca maja. Wspierana będzie działaniami promocyjnymi w punktach sprzedaży oraz aktywnościami w Internecie.
Celem kampanii jest promocja kostek rosołowych Vegeta – marki z długą i bogatą tradycją – które podkreślają smak i aromat nie tylko zup, ale i dań mięsnych. Produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych: rosół drobiowy, rosół wołowy oraz bulion warzywny, a także w dwóch formatach opakowań: 6 x 10g (60 g) i 12 x 10g (120 g).
Słowa kluczowe: Kampania, podravka, vegeta